Real Nature
Real Nature
Jeg er ved ar prøve dette foder som er købt i Maxizoo til 39,95 for 500 gram.
Det dufter af grønt og urter og Viola vil gerne ha' det. Hun får dog ikke kun det da hun også har foder fra Rodipet, men når Rodipet fodret er brugt op vil jeg bruge dette her hvis hun bliver ved at spise det. Det er ikke kommet på Maxizoo's hjemmeside endnu kan jeg se. Men det findes også til dværghamster, de havde det i hvert fald i Maxizoo i Horsens.
Der er et fedtindhold på 6 % og 16 % protein indhold.
Det dufter af grønt og urter og Viola vil gerne ha' det. Hun får dog ikke kun det da hun også har foder fra Rodipet, men når Rodipet fodret er brugt op vil jeg bruge dette her hvis hun bliver ved at spise det. Det er ikke kommet på Maxizoo's hjemmeside endnu kan jeg se. Men det findes også til dværghamster, de havde det i hvert fald i Maxizoo i Horsens.
Der er et fedtindhold på 6 % og 16 % protein indhold.
Fra mig og Zoo
-
Re: Real Nature
Det lyder godt nok i forhold til fedt og protein
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det tror jeg også, og der er rigtig mange gode sager i, listen er lang og indholdsfortegnelsen står på dansk og andre sprog også.
Der er fisk og fuglelever i, så der er animalsk protein i det også.
Hamster complete vil hun ikke spise, så derfor jeg prøver dette som er ret nyt og Real Nature skulle gå for at være kvalitet har jeg hørt.
Der er fisk og fuglelever i, så der er animalsk protein i det også.
Hamster complete vil hun ikke spise, så derfor jeg prøver dette som er ret nyt og Real Nature skulle gå for at være kvalitet har jeg hørt.
Fra mig og Zoo
Det tror jeg at jeg vil prøve til Snehvide.. Hun er super kræsen, så det kunne være fedt hvis hun ville have dette
Ja det kunne detvonJul skrev:Det tror jeg at jeg vil prøve til Snehvide.. Hun er super kræsen, så det kunne være fedt hvis hun ville have dette
Fra mig og Zoo
-
Det er et af de foderprodukter jeg er igang med at teste hos mine, og indtil videre er de ihvertfald glade for det.
Indholdsfortegnelsen giver ihvertfald et rigtig godt indtryk af foderet
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Det var nemlig det jeg så du var, og derfor tænkte jeg at det ville jeg prøve her hos Viola, og hun er også glad for detdarkangel87 skrev:Det er et af de foderprodukter jeg er igang med at teste hos mine, og indtil videre er de ihvertfald glade for det.
Ja indholdsfortegnelsen giver nemlig et rigtig godt indtryk, og så syntes jeg det også er et plus at det dufter godt af frisk grønt og urter
Fra mig og Zoo
det kunne være interessant at vide hvor meget der faktisk er animalsk protein! for hvis det kun udgør ½% så er man jo lige vidt - og til den pris så håber jeg dælme der er en pæn slat animalsk protein i
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
der er 1,5 % helægspulver i
0,51 % sildemel
0,5 % fuglelever
1,5% fedtegrevet
Men tilgengæld er der en masse spændende grønt i.
tørrede roetrævler
æblepulp
løvetandsblad
rosiner
ærter
tørret æble
gulerødder
rødbede
johannesbrød
røllike
lancet vejbed
morgenfrueblomst
artiskokblade
hasselnødder
kamilleblomst
ognoget der hedder hagebutte
0,51 % sildemel
0,5 % fuglelever
1,5% fedtegrevet
Men tilgengæld er der en masse spændende grønt i.
tørrede roetrævler
æblepulp
løvetandsblad
rosiner
ærter
tørret æble
gulerødder
rødbede
johannesbrød
røllike
lancet vejbed
morgenfrueblomst
artiskokblade
hasselnødder
kamilleblomst
ognoget der hedder hagebutte
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Der er nemlig masser af gode ting i, og jeg syntes ikke det er dyrt, for de kan ikke sortere i det, og hvis man ikke syntes der er nok animalsk protein i, ja så kan de jo få det på rigtig mange måder ved siden af.
Fra mig og Zoo
det var ikke meget til at tilføje animalsk protein
og til 80,- per kg. ( ), så synes jeg faktisk det er dyrt, hvis man yderligere skal tilføje protein
Jeg håber da i det mindste det smager godt for hamsteren
og til 80,- per kg. ( ), så synes jeg faktisk det er dyrt, hvis man yderligere skal tilføje protein
Jeg håber da i det mindste det smager godt for hamsteren
Pia B
Jeg syntes hurtigt man kan bruge mange penge på foder, i sær når de sortere i det, så på den måde syntes jeg ikke det er dyrt. Viola kan lide det i hvert fald
Fra mig og Zoo