![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ringer til dyrlægen i morgen for at høre hvad hun siger, og han får en gang frontline i denne uge, og hvis det ikke har nogen effekt på ham, får himlen endnu en hammie :'( ..
Er ret ked af at han har så ondt på sin mave
Har lige været i MaxiZoo for at købe Frontline samt strøelseburrus skrev:har du frontline i huset allerede?
For så er det altså om at give ham behandling asap!
Nu siger du "sorte" - det lyder faktisk mere som lopper... blodmider er typisk røde når de falder af (pga. blod).
Men uanset skal han behandles - jo hurtigere jo bedre og jeg ville ikke tøve et sekund med at pifte et kort pift i nakken så han bliver grundigt behandlet frem for at bruge vatpinden... sådan har jeg også altid gjort - man lærer hurtigt ikke at pifte for meget ud af gangenat stå og bruge en vatpind tager for lang tid og risikioen er der for at "underbehandle" = man slipper ikke af med utøjet alligevel! og en der allerede ER så hårdt ramt SKAL have rigeligt, så det utøj dør hurtigst muligt...
Et pift i nakken sikrer en hurtigere fordeling af mere frontline - og så bliver de små utøj hurtigere slået ihjel! jeg ville ikke vente en halv time med at få ham behandlet.
.. og så hvis ikke det virker ret hurtigt ville jeg smutte til dyrlægen og få stronghold eller ivomec (og så ellers hold ham behandlet hver 14. dag i i 6 uger og dernæst behandle hver 4. uge præcis med frontline, hvis det virker!)
utøj slår hamstere ihjel i løbet af få dage, hvis ikke de bliver behandlet - så en behandling kan ikke vente en gang "i denne uge" - det er i aften eller i morgen tidlig han bør have et pift frontline senest.
Det håber jeg ossPiaH skrev:Jeg håber det hjælper på ham, god bedring til ham.
Ja, det genere ham oss lidtPiaH skrev:Dejligt han er frisk og glad, men det må nu aligevel være en gene for ham, så håber virkelig for ham, og dig at det salve hjælper.
Det kan jeg godt forstå du er.MiivxD skrev:Ja, det genere ham oss lidtPiaH skrev:Dejligt han er frisk og glad, men det må nu aligevel være en gene for ham, så håber virkelig for ham, og dig at det salve hjælper... Han er ikke så glad for at blive løftet op, men det går
.. Og endnu engang tak
Håber jeg godt nok oss
Har/er rigtig bekymret for ham
er det ikke fordi det faktisk ikke er utøj han har været angrebet af at det ikke har virket?MiivxD skrev:Så har D-Wayne været ved dyrlægen, da jeg ikke rigtig syntes at frontline har hjulpet på ham..
Har fået noget salve jeg skal smøre på hans mave hver dag i 1 uge, og hvis det ikke virker får han fred<3
chlin skrev:er det ikke fordi det faktisk ikke er utøj han har været angrebet af at det ikke har virket?MiivxD skrev:Så har D-Wayne været ved dyrlægen, da jeg ikke rigtig syntes at frontline har hjulpet på ham..
Har fået noget salve jeg skal smøre på hans mave hver dag i 1 uge, og hvis det ikke virker får han fred<3