Lindes Robo-hovsa kuld
Re: Lindes Robo-hovsa kuld
Så er ungerne blevet 25 dage gamle og syntes det var på høje tid at få kameraet frem igen og forsøge med nogle billeder. Desværre må jeg konstatere at lyset ikke var det bedste, så billederne er ikke blevet specielt gode...
Sort pige - ledig - vejer 10 gram
Rød/Orange pige - ledig - vejer 10 gram
Lilla/Pink pige - ledig - vejer 10 gram
Lindes Sitka-Denahi - reserveret til Thanja - vejer 11 gram
Lindes Dina - min beholderpige - vejer 12 gram
Og så mangler blå pige så....
Den lille pige valgte desværre at springe op af faunaboksen og stikke af. Havde kameraet i den ene hånd og nåede ikke at få ordentlig fat i hende med den anden hånd. Og væk var hun
Så et eller andet sted i min stue gemmer hun sig. Jeg håber at jeg snart får fat i hende, selvom det bliver svært med sådan en bette tøs.
Sort pige - ledig - vejer 10 gram
Rød/Orange pige - ledig - vejer 10 gram
Lilla/Pink pige - ledig - vejer 10 gram
Lindes Sitka-Denahi - reserveret til Thanja - vejer 11 gram
Lindes Dina - min beholderpige - vejer 12 gram
Og så mangler blå pige så....
Den lille pige valgte desværre at springe op af faunaboksen og stikke af. Havde kameraet i den ene hånd og nåede ikke at få ordentlig fat i hende med den anden hånd. Og væk var hun
Så et eller andet sted i min stue gemmer hun sig. Jeg håber at jeg snart får fat i hende, selvom det bliver svært med sådan en bette tøs.
-
Åhh... Er ked af blå pige er væk. Håber den lille pige snart dukker op
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Sikke nogle søde og nysgerrige små robo'er
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Hvor er de bare søde. De er så nuttet
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
hvor er de blevet store og fine
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Dette foto er jeg vild med, det giver et indtryk af hvor stort alting er for en hamster, super godt taget
De er rigtig søde
Fra mig og Zoo
DET ER HELT VILDT!!!!
Sidste tirsdag stak blå pige jo af fra faunaboksen. Jeg satte en musefælde op (af den type, der ikke slår ihjel). Men har ikke hørt en lyd til hende.
Havde derfor for længst opgivet at få hende at se igen.
Men kom hjem for en time siden og kunne ikke forstå, hvorfor det larmede så frygteligt. Og hovsa: der sad blå pige i fælden!
Hun er tynd og afkræftet, men ved godt mod. Ih hvor hun skreg da jeg tog fat i hende!
Hun er nu lukket ind til sine søstre og mor, hvor hun lister forsigtigt rundt. Hun har været henne at drikke flere gange, så er sikker på at hun nok skal klare den
Sidste tirsdag stak blå pige jo af fra faunaboksen. Jeg satte en musefælde op (af den type, der ikke slår ihjel). Men har ikke hørt en lyd til hende.
Havde derfor for længst opgivet at få hende at se igen.
Men kom hjem for en time siden og kunne ikke forstå, hvorfor det larmede så frygteligt. Og hovsa: der sad blå pige i fælden!
Hun er tynd og afkræftet, men ved godt mod. Ih hvor hun skreg da jeg tog fat i hende!
Hun er nu lukket ind til sine søstre og mor, hvor hun lister forsigtigt rundt. Hun har været henne at drikke flere gange, så er sikker på at hun nok skal klare den
Blå pige er afkræftet og noget mindre end de andre (hun vejer 8 gram, mens de andre vejer 12-14 gram). Men hun spiser og drikker og mor og søstre tager sig godt af hende.
Nu skal hun bare have lov til at komme sig og så er hun snart frisk igen. Heldigvis er hun ikke solgt, så hun kan få lov til at blive hos mor lidt længere end planlagt
Kan se, at jeg også helt har glemt at fortælle, at Sitka (drengen) er flyttet hjemmefra. Men han er nu ikke flyttet så langt. Fredag blev han lukket ned i en transportkasse, først sammen med Jacob:
Da de havde gået lidt sammen og så ud til at have det ganske udmærket med det, lukkede jeg også Gustav derned:
Ingen skænderier eller noget, så efter et par timer i kassen lukkede jeg dem sammen i drengenes bur og der har de så gået sammen og hygget sig.
Nu skal hun bare have lov til at komme sig og så er hun snart frisk igen. Heldigvis er hun ikke solgt, så hun kan få lov til at blive hos mor lidt længere end planlagt
Kan se, at jeg også helt har glemt at fortælle, at Sitka (drengen) er flyttet hjemmefra. Men han er nu ikke flyttet så langt. Fredag blev han lukket ned i en transportkasse, først sammen med Jacob:
Da de havde gået lidt sammen og så ud til at have det ganske udmærket med det, lukkede jeg også Gustav derned:
Ingen skænderier eller noget, så efter et par timer i kassen lukkede jeg dem sammen i drengenes bur og der har de så gået sammen og hygget sig.
Er så glad for at den lille pige kom hjem i god behold!
I nat fik jeg taget billeder af pigerne. Det er jo næsten en håbløs opgave for de styrter rundt over det hele. Taktik: Fyld madskålen op, så sidder de stille længe nok til at man kan få et par billeder:
Og hvem kan så genkende Blå pige fra de andre?
Nej hovsa hun er jo faktisk kommet sig utroligt hurtigt. Og er måske nok stadig den mindste men skiller sig ikke længere ud fra sine søstre
Og hvem kan så genkende Blå pige fra de andre?
Nej hovsa hun er jo faktisk kommet sig utroligt hurtigt. Og er måske nok stadig den mindste men skiller sig ikke længere ud fra sine søstre
-
De er så skønne
Jeg er virklig glad og overrasket over blå pige dukkede op
Jeg er virklig glad og overrasket over blå pige dukkede op
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk