Et forsinket velkommen til Hamsterhuette's Flipper
-
Et forsinket velkommen til Hamsterhuette's Flipper
Et forsinket velkommen til Hamsterhuette's Flipper.
Han er født d. 4 juli og er Korthåret Rust (A_ bb L_ Cd_)
For lidt over en uge siden, nærmere præcis lørdag d. 3 august, hentede vi skønne Flipper ved Ti Mo (Hamsterhuette Hamstery i Kiel, Tyskland). Jeg var på ferie i Plön i Tyskland og var så heldig at jeg jeg kunne få Flipper med hjem på vejen hjem. Jeg har jo en dejlig Rust Tortie pige, Lindes Stella, herhjemme og hun manglede en skøn mand, så var Jonas sød at gøre mig opmærksom på Ti Mo's kuld og jeg fik reserveret en rust han
Det var så skønt at kunne hente ham hjem.
Han sov det meste af turen på vej hjem, og da vi kom hjem sad han med ørene fremme og virkede slet ikke skræmt over at have været ude at køre og være flyttet fra sine brødre. Han er stadig utrolig dejlig. Han kan godt i buret, hvis han ikke vil op begynde at snakke, men det stopper så snart han finder ud af man ikke vil ham noget ondt. Jeg er helt vild med ham og selvom jeg skulle op kl. 5 for at hente ham og han var dyre end danske hamstere, så er han det hele værd. Han er en virklig fantastisk hamster og jeg er så glad for ham
Her er billeder af den smukke og dejlige dreng
Turen hjem
I buret
Jeg kan kun sige jeg helt er faldet for Flipper
Han er født d. 4 juli og er Korthåret Rust (A_ bb L_ Cd_)
For lidt over en uge siden, nærmere præcis lørdag d. 3 august, hentede vi skønne Flipper ved Ti Mo (Hamsterhuette Hamstery i Kiel, Tyskland). Jeg var på ferie i Plön i Tyskland og var så heldig at jeg jeg kunne få Flipper med hjem på vejen hjem. Jeg har jo en dejlig Rust Tortie pige, Lindes Stella, herhjemme og hun manglede en skøn mand, så var Jonas sød at gøre mig opmærksom på Ti Mo's kuld og jeg fik reserveret en rust han
Det var så skønt at kunne hente ham hjem.
Han sov det meste af turen på vej hjem, og da vi kom hjem sad han med ørene fremme og virkede slet ikke skræmt over at have været ude at køre og være flyttet fra sine brødre. Han er stadig utrolig dejlig. Han kan godt i buret, hvis han ikke vil op begynde at snakke, men det stopper så snart han finder ud af man ikke vil ham noget ondt. Jeg er helt vild med ham og selvom jeg skulle op kl. 5 for at hente ham og han var dyre end danske hamstere, så er han det hele værd. Han er en virklig fantastisk hamster og jeg er så glad for ham
Her er billeder af den smukke og dejlige dreng
Turen hjem
I buret
Jeg kan kun sige jeg helt er faldet for Flipper
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Et forsinket velkommen til Hamsterhuette's Flipper
Åhhh han er lækker
Tillykke med ham
Tillykke med ham
Fra mig og Zoo
-
Tillykke med ham
Kan godt forstå at du er faldet for ham, han er virkelig også utrolig smuk
Kan godt forstå at du er faldet for ham, han er virkelig også utrolig smuk
-
Tak begge to
Er glade for i også synes han er lækker
Louise er du ikke også faldet for ham nu hvor du har reserveret en unge efter ham
Er glade for i også synes han er lækker
Louise er du ikke også faldet for ham nu hvor du har reserveret en unge efter ham
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Jo det er jeg. Jeg synes at han er utrolig smuk.
Glæder mig sådan til og se de unger ham og stella får, og få en lille unge her hjem
Glæder mig sådan til og se de unger ham og stella får, og få en lille unge her hjem
-
hvor er han bare lækker
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hvor er han bare fin
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Tak alle sammen
Han er en dejlig lækkermås
Han er en dejlig lækkermås
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk