Hej med jer der ude :)
-
Hej med jer der ude :)
Mit navn er Heidi Hansen og jeg er 38 år. Jeg bor i Køge med min mand, to børn, to hunde og 16 guldhamster. Jeg har både, langhåret, korthåret, satin, rex, skimler osv. og vil derfor gerne gører en hel del mere af mit opdræt.
Jeg har haft 2 kuld, inden det gik op for mig, hvor dejligt et guldhamster er og siden da har jeg haft tre kuld.
Min seneste paring skete igår d. 22-6-2013 imellem en hun: Lh Gylden Tortie Dom spot og Han: Kh gylden umbrouse, jeg glæder mig meget til dette kuld, men Skimlerne er også noget jeg vil sætte til værks, da de er utrolige kønne
God weekend til alle
Jeg har haft 2 kuld, inden det gik op for mig, hvor dejligt et guldhamster er og siden da har jeg haft tre kuld.
Min seneste paring skete igår d. 22-6-2013 imellem en hun: Lh Gylden Tortie Dom spot og Han: Kh gylden umbrouse, jeg glæder mig meget til dette kuld, men Skimlerne er også noget jeg vil sætte til værks, da de er utrolige kønne
God weekend til alle
Heidi Hansen
Re: Hej med jer der ude :)
Dejligt at se dig på forum!:)
Velkommen til
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
-
Tak alle sammen, så må jeg se om jeg kan finde ud af det herinde, jeg kan bare ikke finde ud af det med at lægge billeder ind, men gir ikke op
Heidi Hansen
Også velkommen fra mig - jeg er også helt ny herinde
Det er nemt nok med billeder... Her neden under skrivefeltet, når du skriver, kan du se to faner.
Klik på den der hedder "Upload af vedhæftede filer" og klik "Browse" for at finde billedet på din computer.
Derefter trykker du "Tilføj filen" og billedet vil blive vist i dit indlæg.
Dette gør du for hvert billede du vil oploade
Glæder mig til at følge dit opdræt
Vh Kirsten
Det er nemt nok med billeder... Her neden under skrivefeltet, når du skriver, kan du se to faner.
Klik på den der hedder "Upload af vedhæftede filer" og klik "Browse" for at finde billedet på din computer.
Derefter trykker du "Tilføj filen" og billedet vil blive vist i dit indlæg.
Dette gør du for hvert billede du vil oploade
Glæder mig til at følge dit opdræt
Vh Kirsten
- Vedhæftede filer
-
- billeder01.jpg (54.52 KiB) Vist 8535 gange
-
Velkommen til
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-