Velkommen til Donau's Carla
-
Velkommen til Donau's Carla
Et velkommen til skønne Carla.
Carla flyttede ind i går da Jonas og Jannie havde hende med til Hamstertræf.
Carla er sort polywhite rex . Hun er vores aller første rex, sorte og polywhite guldhamster. Især rex har vi glædet os til at få en af. Da vi synes det er så sødt med deres knurhår og pels der krøller
Carla er virklig en skøn hamster og utrolig rolig. Da jeg tog hende op i går for første gang efter hun kom i sit bur lagde hun sig bare til at sove hos mig. Hun er meget rolig og forsig. Hun listede rundt i buret i går, men når hun så kom i sit hjul eller flying sauceren så løb hun stærkt
Carla er født d. 2 august og vejer 74 gr. Hun er sort polywhite rex (aa Bb Dd Ee L_ rxrx _u whpwhp) Det er lidt sjovt for sort er også en af de farver jeg før har sagt var kedelig, og her er det Carlas halvsøkende der har omvendt mig Der er noget over Carla. det der søde ansigt med krøllede knurhår smelter mig, og når jeg så ser hendes mave så er det altså bare charmerende, for hun har en hvid rund plet på maven også har hun slips og en hvid arm. Det er bare så kært
Jeg glæder mig til at lære Carla at kende. Hun virker slet ikke påvirket af at være flyttet hjemmefra. Hun er virklig en skøn rolig pige. Carla er der ikke fastlagt avlsplaner for endnu
Billeder af Carla
Carla fik honningmelon i går aftes og det var et hit (skalden blev taget af inden hun fik den med i buret)
Carla tager hovedet i hænderne, eller sådan ser det ud
http://i.imgur.com/9geV30zh.jpg
Carla er nysgerrig
Carla i sit but
En virklig sød pige som jeg glæder mig til at snakke meget mere med
Carla flyttede ind i går da Jonas og Jannie havde hende med til Hamstertræf.
Carla er sort polywhite rex . Hun er vores aller første rex, sorte og polywhite guldhamster. Især rex har vi glædet os til at få en af. Da vi synes det er så sødt med deres knurhår og pels der krøller
Carla er virklig en skøn hamster og utrolig rolig. Da jeg tog hende op i går for første gang efter hun kom i sit bur lagde hun sig bare til at sove hos mig. Hun er meget rolig og forsig. Hun listede rundt i buret i går, men når hun så kom i sit hjul eller flying sauceren så løb hun stærkt
Carla er født d. 2 august og vejer 74 gr. Hun er sort polywhite rex (aa Bb Dd Ee L_ rxrx _u whpwhp) Det er lidt sjovt for sort er også en af de farver jeg før har sagt var kedelig, og her er det Carlas halvsøkende der har omvendt mig Der er noget over Carla. det der søde ansigt med krøllede knurhår smelter mig, og når jeg så ser hendes mave så er det altså bare charmerende, for hun har en hvid rund plet på maven også har hun slips og en hvid arm. Det er bare så kært
Jeg glæder mig til at lære Carla at kende. Hun virker slet ikke påvirket af at være flyttet hjemmefra. Hun er virklig en skøn rolig pige. Carla er der ikke fastlagt avlsplaner for endnu
Billeder af Carla
Carla fik honningmelon i går aftes og det var et hit (skalden blev taget af inden hun fik den med i buret)
Carla tager hovedet i hænderne, eller sådan ser det ud
http://i.imgur.com/9geV30zh.jpg
Carla er nysgerrig
Carla i sit but
En virklig sød pige som jeg glæder mig til at snakke meget mere med
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Velkommen til Donau's Carla
Hun er rigtig fin. Glæder mig til at få hendes søster hjem
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Tillykke med hende.
Hun er virkelig utrolig skøn <3
Hun er virkelig utrolig skøn <3
Hun kunne ikke have fået et bedre hjem
-
Nu bliver jeg helt genert når du skriver sådanLaeborg skrev:Hun kunne ikke have fået et bedre hjem
Jeg vil i hvertfald gøre hvad jeg kan for hende og er vildt glad for at denne vidunderlige pige nu bor hos mig
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om Carla, udover at hun er en fantastisk hamster. Hun er helt sig selv ligesom Baby. Hun er stille og rolig.
Jeg har faktisk altid ønsket mig en sort hamster og Carla er den helt perfekte
Jeg har faktisk altid ønsket mig en sort hamster og Carla er den helt perfekte
-
hvor er hun smuk
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hvor er hun bare skøn. Tillykke med hende <3 Jeg forstår godt I er glade for hende. Jeg glæder mig til at se og høre meget mere til hende fremover
Hun ser super sød ud
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
-
Tak alle sammen. Jeg er virklig også glad for Carla
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk