Katte vådfoder?
Katte vådfoder?
Hej
Da Hannibal er begyndt at tabe sig en del, vil jeg godt lige fede ham lidt op med noget katte vådfoder, som han også elsker.
Men hvilke mærker bruger i?
Jeg har brugt Applaws og Hills før, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet, som han måske er mere interesseret i.
Da Hannibal er begyndt at tabe sig en del, vil jeg godt lige fede ham lidt op med noget katte vådfoder, som han også elsker.
Men hvilke mærker bruger i?
Jeg har brugt Applaws og Hills før, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet, som han måske er mere interesseret i.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Re: Katte vådfoder?
Jeg har engang købt noget jeg kunne hygge fodre med indimellem. Det var fit+fun kan ikke huske hvad det inholdte.
Calobe's hamsteropdræt
Mine de for indimellem havregrød, men der er vist rimelig meget kulhydrat i. Jeg er ikke 100% sikker, men der er noget med at i mel og andre kornprodukter er der meget kulhydrat, så må der jo også være i havregryn tænker jegPiaH skrev:Har hørt havregrød skulle være godt, men ved det ikke.
Calobe's hamsteropdræt
Ja det må det sikkert, har bare hørt det skulle være godt til opfedning, har aldrig selv haft brug for opfedning, så ved det ikke, men man kan jo bruge som et subliment til vådfoder.milla.b skrev:Mine de for indimellem havregrød, men der er vist rimelig meget kulhydrat i. Jeg er ikke 100% sikker, men der er noget med at i mel og andre kornprodukter er der meget kulhydrat, så må der jo også være i havregryn tænker jegPiaH skrev:Har hørt havregrød skulle være godt, men ved det ikke.
Fra mig og Zoo
Ja, men jeg tror også det feder når der er kulhydrat iPiaH skrev:Ja det må det sikkert, har bare hørt det skulle være godt til opfedning, har aldrig selv haft brug for opfedning, så ved det ikke, men man kan jo bruge som et subliment til vådfoder.milla.b skrev:Mine de for indimellem havregrød, men der er vist rimelig meget kulhydrat i. Jeg er ikke 100% sikker, men der er noget med at i mel og andre kornprodukter er der meget kulhydrat, så må der jo også være i havregryn tænker jegPiaH skrev:Har hørt havregrød skulle være godt, men ved det ikke.
Calobe's hamsteropdræt
Mine elsker havregrød!
Jeg bruger sådan nogle små "patéer" fra Rema1000, som ikke er så våde i det - det er mine glade for
Havregrød får han i forvejen en gang i mellem
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
OkayMaria1997 skrev:Havregrød får han i forvejen en gang i mellem
Fra mig og Zoo