NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
mosegaardmortensen89
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: NL/NH

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 13. okt 2013 20:42

burrus skrev:
mosegaardmortensen89 skrev:NL: 2 fantastiske ørkenrotter som bare skaber liv i deres 200 liters akvarie. Nøj jeg er vilde med de to :love4: Har også fået en fantastisk agoutidreng som jeg glæder mig til at sammenføre med drengegruppen :D

NH: At være syg og smadret
Sikke et paradis for de drenge :) glæder mig til at se dem :D
Hov har ikke formuleret mig så godt her. Agoutidrengen er en robo. De to ørkenrotter er piger og er siamese og dark eyed honey :D Jeg har fået taget en masse billeder i dag forsøger at finde nogle gode og få vist frem :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 13. okt 2013 22:26

NL: har fået endnu et kuld ørkenrotter i dag - 7 små fantastisk smukke babyer ligger der i reden :D

NH: Unni har været omkring vagtdyrlægen i dag :cry: hun var stukket af fra hende der passede dem i weekenden, så da jeg endelig kom hjem og fik hende fundet, var hun så kold og våd at vi tog direkte til dyrlæge... nu ligger hun heldigvis og er næsten helt tør og varm igen. men nøj en grim forskrækkelse til især mig! :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: NL/NH

Indlæg af milla.b » 14. okt 2013 07:19

Tillykke med ørkenrotte - kuldet Pia :D
Calobe's hamsteropdræt

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 14. okt 2013 07:26

milla.b skrev:Tillykke med ørkenrotte - kuldet Pia :D
tak :D det er helt vildt som der er babyboom lige nu :oops: nu er der 13 unger fordelt på to reder :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 14. okt 2013 08:43

NL: Der er da totalt utroligt mange som lige nu får sig en masse nye hamstere for tiden - det er totalt skønt :D


NH: Indflyttersyn lige om 10-15 minutter... det er flere uger for sent og jeg synes bare generelt det er noget ROD det her... havde jeg råd og mulighed, så var jeg flyttet væk herfra snarest muligt :( synes virkelig det administrativt er noget værre bøvl at bo her nu :(

***********

edit: NL: Indflyttersyn overstået! Nu kan jeg koncentrere mig om de lidt sjovere ting, som jeg skal lave i dag :D F.eks. er der nu hele TO kuld der skal have taget billeder :D

NH: Jeg har alt for mange keeeedeliiiige ting jeg også skal lave, og jeg skal vente på at varmemesteren kommer igen, for han har noget maling med til mig, som man kan "pletmale" med, hvis der lige er en lille riuse e.l. ... vente vente! jeg skal jo ned i byen og sende en pakke i dag!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 18. okt 2013 15:03

NL: Fik handlet lidt ind - og kom til at handle ind til helt alm toasts :oops: det har jeg ikke fået i noget der ligner et år! :shock: muuums! utroligt så simpelt mad kan smage så godt! :oops:


NH: ja rigtig NH er det vel ikke, men kan slet ikke forstå, at der ikke er nogen som opdrætter fine små blå superkælne campbells? :oops:

NH: Og hvor DÆLEN kom det lige fra at jeg sådan ud af det blå kom til at sidde og kigge efter campbells? jeg skal ski da IKKE til at have hamster igen allerede? (eller skal jeg? :oops: den der kælecampbells jeg ikke fik alligevel - den spøger i mit hoved!)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Re: NL/NH

Indlæg af Laeborg » 18. okt 2013 15:07

burrus skrev:NH: ja rigtig NH er det vel ikke, men kan slet ikke forstå, at der ikke er nogen som opdrætter fine små blå superkælne campbells? :oops:
Jeg tror da at både Celina Omel og Michella Kruse får blå nogle gange :P
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: NL/NH

Indlæg af Luna » 18. okt 2013 15:50

Laeborg skrev:
burrus skrev:NH: ja rigtig NH er det vel ikke, men kan slet ikke forstå, at der ikke er nogen som opdrætter fine små blå superkælne campbells? :oops:
Jeg tror da at både Celina Omel og Michella Kruse får blå nogle gange :P
Ja de gør og jo du skal Pia! :-D
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 18. okt 2013 15:57

Laeborg skrev:
burrus skrev:NH: ja rigtig NH er det vel ikke, men kan slet ikke forstå, at der ikke er nogen som opdrætter fine små blå superkælne campbells? :oops:
Jeg tror da at både Celina Omel og Michella Kruse får blå nogle gange :P
har siddet og luret på deres hjemmesider...

eneste "problem" er at det blå kun er "båret" eller er blandet med andet...

jeg er jo absolut kræsen (typisk mig :oops: ) - en blå bliver pænest når den avles målrettet, og ikke som noget "det kommer der måske også" :oops: jaja - jeg er kræsen og besværlig!
Jeg ville bare ønske at der stadig fandtes nogle som opdrættede efter netop den blå farve specifikt og ikke havde alt muligt andet blandet ind i :oops: det var der jo en gang :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: NL/NH

Indlæg af taysha » 18. okt 2013 16:07

NL: gemalen har været så sød at køre til Harald Nyborg og hente min nye hamsterreol. Så skal den bare samles... så kan terrariet komme på hylde, og så er der klar til hamster. Næste terrarium er bestilt og med den nye reol, er der også plads til det. Så vil der endda stadig være hyldeplads til et terrarium mere i samme størrelse eller to mindre "ungdomsboliger", til fravænningstiden. Og nederste hylde bliver til foder og "dims".
Min kære mand købte endda nogle lys, og har doneret en lystimer fra sit akvarie, fordi han syntes mit kontor er lidt skummelt. Så kan de kære pus få en helt klar og fin dagsrytme, i stedet for at der er halvskummelt, mens vi ikke er hjemme.

NH: at der stadig er længe til at der bliver puslet rundt i terrarierne igen.... glæder mig glæder mig glæder mig
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Re: NL/NH

Indlæg af vonJul » 19. okt 2013 19:06

NL: Kun 3½ dag til jeg skal tilbage til Fyn for en stund. Glæder mig til at se mine piger igen!

NH: Der er for lang tid til Januar hvor jeg skal hente Blobbermand fra Nanna! Og for lang tid til jeg skal tilbage til Fyn for en god stund!

LiseJuul
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. sep 2013 18:54

Re: NL/NH

Indlæg af LiseJuul » 19. okt 2013 19:25

NL: Hamsterbabyer på 17 dage, what's not to love :D <3

NH: At jeg ikke har plads og finans til at have nogle flere hamstere!
Billede

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: NL/NH

Indlæg af Maia » 26. okt 2013 08:09

NL: I dag får vi besøg af et dejligt vennepar :D Det blev lige aftalt i går aftes, så vi skal ud og købe ind til god mad :D

NH: Der er for lang tid til :P
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: NL/NH

Indlæg af Maria1997 » 28. okt 2013 15:05

Nl: Allerede fri kl. 10:30, fordi vi ikke havde nogen lære eller noget at lave.

Nh: Er blevet ramt af en valgplakat og utallige sten, grene og blade. Vores skraldespand bliver ved med at vælte og havemøblerne ligger spredt i hele haven :evil:
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Re: NL/NH

Indlæg af MiivxD » 28. okt 2013 17:28

NL: Hmm .. At jeg har sovet godt i nat :P


NH: Det her vejr -.-' Det er så træls :( .. Og at det er blevet vintertid :(

Besvar