I søndags var jeg i Vejle og hente disse smukke vinterhvide piger efter hjælp fra transport af Annette, Jannie og Jonas.
De to piger er fra Kenneth og de er bare fantastiske
Jeg er utrolig glad for dem. De er mega søde. Rita ligger meget i hånden og slapper af. Liva er mere nysgerrig og det hele skal undersøges.
De var lidt nervøse her de første dage og skreg for at vise de ikke var trygge, men der er intet med deres temperament de skal bare lige bestemme sig for om de kan lide mig. Lige så snart de finder ud af jeg ikke er farlig stopper de med at skrige. Jeg er glad for de virker mere glade for mig nu. Jeg forstår godt de skreg af mig. De blev skilt fra deres mor også skulle de på en lang transport og til et nyt hjem. Jeg ville nok også være nervøs hvis det var mig. Jeg er bare glad for de er så søde og er ved at bestemme sig for at jeg er god nok.
Liva er agouti og er født d. 29 september. Rita er safir og er født d. 2 oktober. De er ikke søskende men har været glade for hinanden siden de mødte hinanden og sover sammen
Her er billeder af de to skønhedder:
Nysgerrige og smukke Liva:
Her er hun på vej hjem på togtur fra Vejle
I går hvor vi fik tage en masse billeder som ikke var nemt fordi hun var så nysgerrig og ikke ville sidde stille
Skønne og lækre Rita:
På togtur hjem fra Vejle
Billeder fra i går hvor vi lige skulle have taget en masse billeder. Hun var lidt mere rolig end Liva
De to piger sammen
Jeg glæder mig til at lære dem endnu bedre at kende og er virklig glad for de to piger
Velkommen til kwo's Liva og kwo's Rita
-
Velkommen til kwo's Liva og kwo's Rita
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Velkommen til kwo's Liva og kwo's Rita
De er nu rigtige søde
Dejlige tøser - tillykke med dem.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
-
Tillykke med de to skønne piger, de er virkelig dejlig <3
-
Tak alle sammen Jeg er virklig glad for de to piger. I dag er de kommet i skabsburet og det virker de glade for
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk