Fik lige taget nogle nye billeder af Lady i dag da hun var ude for at spise
Sofie er stadig lige lykkelig for hende, snakker med hende og har hende ude hver aften. Hun er rigtig sød og nysgerrig - og hun ved hvor lågen i buret er og kender lyden af når den åbnes, så er hun der som et søm
Lady Josefine 7½ måned
-
Re: Lady Josefine 7½ måned
Åhh hvor er hun dog blevet stor og er så smuk
Det glæder mig at de to stadig er så glade for hinanden
Det glæder mig at de to stadig er så glade for hinanden
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
De er meget glade for hinandens selskab (jeg håber da, at Lady er )
Hun giver et lille hop, hvis man bevæger hånden for hurtigt inde i buret, så det lader vi efter bedste evne være med, men hun har aldrig vist tegn på at ville bide eller noget der ligner. Hun er virkelig en engel. Vi er så glade for den hamsteroplevelse vi har fået lov til at have med hende. Og så er hun jo gudesmuk oven i købet
Hun giver et lille hop, hvis man bevæger hånden for hurtigt inde i buret, så det lader vi efter bedste evne være med, men hun har aldrig vist tegn på at ville bide eller noget der ligner. Hun er virkelig en engel. Vi er så glade for den hamsteroplevelse vi har fået lov til at have med hende. Og så er hun jo gudesmuk oven i købet
-
Det varmer mit opdrætterhjerte at høre om hvor glade i er for hendeiben75 skrev:De er meget glade for hinandens selskab (jeg håber da, at Lady er )
Jeg er så glad for hun er kommet hjem til jer
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk