Han vil ikke ud med hvor den er købt, men sælger sagde således.
Jeg vil blot høre om hvad i siger, for den besked får man også ved køb af kaniner, men der skader det mere end det gavner. Er det det samme hos hamstere, eller må han beholde sin sten?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
De må ikke få de frugtgrene, hvor der ef sten i, altså kirsebær, blommer og sådan noget. De må godt få æble-, pæregrene osv.Monty86 skrev:Tak for hurtigt svar
Den bliver fjernet igen med det samme.
De må få frugtgrene, dog ikke frugttræer med sten pga blåsyren ikke? Men ellers er jeg lidt i tvivl.
Jeg så nogle gnavepinde i den lokale dyrebutik, må han få sådan nogen selvom der ikke står hvad det er for type træ?
Så lærte jeg da også lidt. Jeg har altid hørt/set, at alle ting man tog udefra, som sten, grene osv. Skulle koges eller vaskes og måske endda vaske det i rodalon vand.burrus skrev:Jeg har nu ALDRIG kogt grenene - og det behøver man altså ikke at begynde på... Det er spildte kræfter og gør bare en frisk og indbydende gren til noget kedeligt stads rent smagsmæssigt for hamsteren![]()
Der findes næsten ikke noget bedre udtryk på hamsteren, end når den lige har fået en helt frisk forårsgren med både skud og blade og hamsteren går helt i selvsving med at plukke og gnave i den