Hej
Nu har jeg fået en ny hamster, men selvom det aldrig er sket for mig før, faldt han ud af hænderne på mig og landede på en måtte. Er bange for der er sket noget med ham. Han landede på benene og gik videre. Hvad Gør jeg?
han sprang
han sprang
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
Re: han sprang
Hvis han gik fint videre, så er der højest sandsynlig ikke sket noget
Hamstere er rimelig hårdføre, og jeg tror at alle herinde her prøvet at tabe en på et tidspunkt.
Hamstere er rimelig hårdføre, og jeg tror at alle herinde her prøvet at tabe en på et tidspunkt.
Okay. Jeg blev bare så ked af det og fik dårlig samvittighed. Har kigget til ham igen og han ser fin ud
Selvfølgelig får man dårlig samvittig, for man vil dem jo det bedste, men det gør ihvertfald ikke en til en dårlig hamsterejer hvis det sker, for de kan hurtigt springe uden nogle tegn på det.
Jeg har efterhånden "smidt" en del roboer på gulvet, fordi de overhovedet ikke tænker dem om når de sætter i spring, men ingen af dem er nogensinde kommet til skade pga det.
Jeg oplevede også på et tidspunkt at en af vores guldhamstere kom gående henover gulvet, og det kunne jeg slet ikke få til at passe da han boede på øverste hylde i vores skabsbur. Han havde så formået at få åbnet lågen og hoppe ned, selvom der er over 1,8 m ned til gulvet, men han kom bare gående som om intet var hændt
Jeg har efterhånden "smidt" en del roboer på gulvet, fordi de overhovedet ikke tænker dem om når de sætter i spring, men ingen af dem er nogensinde kommet til skade pga det.
Jeg oplevede også på et tidspunkt at en af vores guldhamstere kom gående henover gulvet, og det kunne jeg slet ikke få til at passe da han boede på øverste hylde i vores skabsbur. Han havde så formået at få åbnet lågen og hoppe ned, selvom der er over 1,8 m ned til gulvet, men han kom bare gående som om intet var hændt
Tusind tak. Dine ord har beroliget mig.
Tak, og rigtig glædelig jul
Tak, og rigtig glædelig jul
Min Papsøster tabte Luna da hun var højgravid med sit første kuld, og der skete heller intet. De er ninjaer sådan nogle hamstere!
Ja de må da være ret holdbare