Calobes E-kuld (campbells dværghamster)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Besvar
milla.b

Calobes E-kuld (campbells dværghamster)

Indlæg af milla.b » 18. feb 2014 09:42

Hej hamsterfolk.

Jeg vil lige starte med at fortælle grunden til, at jeg har været lidt inaktiv på det sidste. Det er fordi jeg har haft meget travlt med skole og lektier, da jeg i skolen har fået en hel masse nye lærer, og i fodbold er jeg rykket et hold højere op + jeg spiller for 2 hold, så jeg spiller alle dage i weekenderne.

Jeg har været på ferie siden tirsdag d. 11/2, hvor jeg regnede med, at Masha fødte om onsdagen, men min mor tjekkede det gjorde hun ikke, og heller ikke torsdag eller fredag. Fredag kom jeg hjem igen (hjem til min mor), men vi skulle direkte på ferie og jeg kom først hjem igår, hvor jeg tjekkede om der, var kommet unger.
Det var der 8 stk. Som jeg formoder er født søndag aften.
Chas går stadig sammen med Masha, fordi jeg godt kunne tænke mig, at prøve at faderen er med til, at passe ungerne. Nu hvor der er kommet 8 unger fortryder jeg virkelig meget, at Masha skal have unger igen om 16 dage må det jo være idag cirka. Jeg regnede med hun fødte onsdag pga. Tydelige dievorter og rund mave, der havde hun taget 7 gram på, og sidst da der kom 6 unger tog hun 14 gram på, så tænkte der kom omkring 3 unger, men hun har jo så først født 4 dage efter der :( Men jeg syntes, at Chas hjælper rigtig meget, men ham og unger bliver taget fra lige så snart, at hun begynder, at få en rund mave.

Et billede fra idag hvor ungerne er 2 dage gamle, der er 6 sortøjede (agouti med lillebitte chance for 1-2 sorte) og 2 rødøjede (næsten 100% sikkert argente).

Masha er moren og hun er sort.
Chas er faren og han er sandy.
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (215.9 KiB) Vist 2329 gange
image.jpg
image.jpg (216.91 KiB) Vist 2329 gange
Senest rettet af milla.b 2. maj 2014 13:42, rettet i alt 3 gange.
Calobe's hamsteropdræt

PiaH

Re: Calobes E-kuld (campbells dværghamster)

Indlæg af PiaH » 18. feb 2014 10:55

Tillykke med dem :-)
Fra mig og Zoo

milla.b

Re: Calobes E-kuld (campbells dværghamster)

Indlæg af milla.b » 28. feb 2014 06:41

Jeg har siden den 25. Forsøgt, at ligge billeder ind fra min iphone, da den tager 100 gange bedre en min ipad, men billederne er for store, så gør det som normalt over min ipad :D
Alle hannerne har fundet et nyt hjem :D
En af hunnerne har fundet et nyt hjem :D
4 hunner mangler et hjem :D
På billedet er ungerne 11 dage, men idag er de 12 dage :D
Vedhæftede filer
image.jpg
Hunnerne:-)
image.jpg (128.83 KiB) Vist 2299 gange
image.jpg
Hannerne:-)
image.jpg (123.6 KiB) Vist 2299 gange
image.jpg