Pænt goddag!
Pænt goddag!
Hej jeg hedder Trine. Jeg har altid haft en stor interesse for gnavere og fik min første hamster for 11 måneder siden. Det viste sig hurtigt at min datter Nana ( på 8 år ), også havde en stor interesse for disse nuttede små gnavere, og oven i købet var super god til at håndtere dem.
1 blev til 2 , men da nr 2, Anton, desværre sov ind kort tid efter vi købte ham, ville jeg gerne have kontakt til en opdrætter. Det blev Bork's opdræt, og her startede interessen for alvor. Min datter forelskede sig staks i en Vinterhvid Dværghamster (Soffi) og her faldt jeg også for de kære små.
Herhjemme er vi nu de heldige ejere af :
Hamsterheaven's Soffi
Bork's Emily
Hamsterhusets Luke
Sitanes Hope
Henning ( købt i dyrehandel )
Og så har Mia Ulvmose venligst udlånt Bork's Bagel, som vi nu har æren af at forkæle.
Efter at været på min første udstilling i Aalborg og fået et rigtig godt indtryk af foreningen, er jeg nu for alvor blevet "hamster-bims " . Jeg har anmodet om at blive hamsteropdrætter, og alt vil i opstarten være med Nikoline HB som mentor. Jeg vil engagere mig i foreningen for at tilegne mig så meget viden som mulig, og takker for den fine modtagelse både jeg og min datter fik til vores første udstilling.
Mange hamsterhilsner fra det midtjyske.
1 blev til 2 , men da nr 2, Anton, desværre sov ind kort tid efter vi købte ham, ville jeg gerne have kontakt til en opdrætter. Det blev Bork's opdræt, og her startede interessen for alvor. Min datter forelskede sig staks i en Vinterhvid Dværghamster (Soffi) og her faldt jeg også for de kære små.
Herhjemme er vi nu de heldige ejere af :
Hamsterheaven's Soffi
Bork's Emily
Hamsterhusets Luke
Sitanes Hope
Henning ( købt i dyrehandel )
Og så har Mia Ulvmose venligst udlånt Bork's Bagel, som vi nu har æren af at forkæle.
Efter at været på min første udstilling i Aalborg og fået et rigtig godt indtryk af foreningen, er jeg nu for alvor blevet "hamster-bims " . Jeg har anmodet om at blive hamsteropdrætter, og alt vil i opstarten være med Nikoline HB som mentor. Jeg vil engagere mig i foreningen for at tilegne mig så meget viden som mulig, og takker for den fine modtagelse både jeg og min datter fik til vores første udstilling.
Mange hamsterhilsner fra det midtjyske.
Senest rettet af Winther 12. sep 2014 22:14, rettet i alt 1 gang.
Re: Pænt goddag!
Hej Trine
Dejligt at se dig her på forum
Dejligt at se dig her på forum
Takker!! Måtte jo hellere benytte mig af at du hjalp mig med at få adgang hertil igen
Super lækkert at se dig her på forum Trine Det var dejligt at møde dig og Nana i Ålborg Elsker jeres energi og glæder mig til at se jer igen, samt følge dine planer med opdræt
Velkommen hertil
Håber at møde jer til udstillingen på Fyn
Håber at møde jer til udstillingen på Fyn
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Vi ses helt sikkert på Fyn!
-
Velkommen til forum, Trine! Det er dejligt at du fandt herind
Jeg glæder mig til at høre mere om dine hamstere og Bagels afkom. Jeg er sikker på at I bare kan lave de dejligste unger!
Jeg glæder mig til at høre mere om dine hamstere og Bagels afkom. Jeg er sikker på at I bare kan lave de dejligste unger!
Hej Trine
Godt at se dig herinde, og møde jer igen til andre udstillinger.
Godt at se dig herinde, og møde jer igen til andre udstillinger.
Kenneth Worm
Velkommen til
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Så kom du endelig herind
velkommen til . DEt var en stor fornøjelse at møde jer begge på udstillingen.
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
-
Velkommen til, dejligt med flere hamster"tosser"
Knus fra Stine
Klöcker's Hamsteropdræt
Klöcker's Hamsteropdræt
Velkommen til forum
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt