Mille
Mille
Hej
Jeg hedder Grethe Frost og bor i Fredericia. Jeg er lige blevet "hamstermor" til den skønneste lille dværghamster Mille. Hun er knap 5 uger og er allerede så glad og tryg. Hun er nysgerrig og undersøger alt både når hun er i sit "hjem" (buret)
og når hun er ude og bliver hygget om.
Jeg glæder mig til at være med i dette forum.
Venlig hilsen
Grethe Frost
Jeg hedder Grethe Frost og bor i Fredericia. Jeg er lige blevet "hamstermor" til den skønneste lille dværghamster Mille. Hun er knap 5 uger og er allerede så glad og tryg. Hun er nysgerrig og undersøger alt både når hun er i sit "hjem" (buret)
og når hun er ude og bliver hygget om.
Jeg glæder mig til at være med i dette forum.
Venlig hilsen
Grethe Frost
Re: Mille
davs velkommen til og tillykke med den lille dame
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
-
Velkommen
Håber du får en masse godt ud af forummet her.
Håber du får en masse godt ud af forummet her.
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Tusind tak for den dejlige velkomst Mille er den skønneste lille dværghamster og jeg snakker og pusler meget med hende. En dag ringede jeg til min datter på arbejdet og blev "lagt på bordet" mens hun havde kunder. Da hun kom til tlf. igen sagde hun: mor altså jeg kunne høre du snakkede og snakkede med Mille så det var helt pinligt Det skal siges at jeg fik Mille af hende så det blev sagt med et stort smil.
Jeg vil så gerne give Mille et dejligt stort og godt bur så hun rigtig kan fornøje sig. Er der nogen som har gode erfaringer med specielle bure? Jeg skulle måske have oprettet en ny tråd men det gør jeg næste gang Mange hilsner Grethe
Jeg vil så gerne give Mille et dejligt stort og godt bur så hun rigtig kan fornøje sig. Er der nogen som har gode erfaringer med specielle bure? Jeg skulle måske have oprettet en ny tråd men det gør jeg næste gang Mange hilsner Grethe
Hejsa og velkommen til har selv to Vinterhvide dværghamster - og de stjæler ens hjerte
Big alex hamsterbur har jeg hørt flere har til deres dværghamstere. Har ikke selv nogen erfaring med, det men et stort bur.
Det kan bl.a. købes på lux-shoppen.dk.
Jeg bruger selv et gammelt akvarie til min dværg
Det kan bl.a. købes på lux-shoppen.dk.
Jeg bruger selv et gammelt akvarie til min dværg
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt