Nu er sommeren sådan rigtig på vej og der er masser af mælkebøtteblade ude i det danske land
Er det noget man gerne må give sin guldhamster?
mælkebøtte blade
Re: mælkebøtte blade
Ja, men det skal være u-gødet og selvfølgelig ikke sprøjtet
Men selvfølgelig i små mængder.
Men selvfølgelig i små mængder.
De må få hele planten plus roden, bare det er rent og usprøjtet.
Fra mig og Zoo
-
Mine elsker det !!
Som de andre siger, så skal man bare sørge for de ikke er sprøjtet eller gødet, blomsterne er mine også helt fjollede med
Som de andre siger, så skal man bare sørge for de ikke er sprøjtet eller gødet, blomsterne er mine også helt fjollede med
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
-
Jeg plejer at give min 1 blomst eller 1 blad også får de.ikke flere
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery
tusind tak for svar
næste gang sønnen og jeg er ude og gå tur vil vi helt sikkert tage lidt med hjem
næste gang sønnen og jeg er ude og gå tur vil vi helt sikkert tage lidt med hjem
-
Mine elsker mælkebøtte, det hele, rub og stub! Men husk de nye spire om forår og sommer, at du skal ikke gå overbords med at give den hver dag eller flere gange om dagen! Mælkebøtte KAN give anledning til lind afføring, som skal altid tages alvorligt i en lille hamster. Men den slags lind mave de få fra for meget mælkebøtte blade, er, at afføringen er farvet faktisk grønt og er let slimet. hamsteren fejler som regel ikke noget ellers, HVIS det sker, så må man skære ned på mængden af mælkebøtter planten de få, og se til at deres maver bliver god igen ret hurtigt. Give masser af væske i forme for tynd havregrød eller baby grød, det kan de som regel godt lide at spise, og så går det meget hurtigt over HVIS det er tilfælde - for mange mælkebøtte blade og blomster!!
God sommer med masser af nye mælkebøtte!!
God sommer med masser af nye mælkebøtte!!
Bodil, Hamsterheaven. Medlem DHF
-
Jeg gav mine mælkebøtter i weekenden, hvilket de var helt fjollede med . De får bøgeblade her en af dagene også, nu hvor vi har de nye skud
Mvh Jane
Mvh Jane
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen
Benji's hamsteropdræt
Benji's hamsteropdræt