Hej,
jeg har en datter, som godt kunne tænke sig en musehamster - er der nogen, som ved hvor man kan købe sådan en ?
Hun har haft en dværghamster, men vil have en, som lever længere end en dværghamster.
Med venlig hilsen
Palle Mølgaard
Musehamster / Calomyscus
Re: Musehamster / Calomyscus
Det tror jeg ikke du finder i Danmark - i hvert fald ikke som tamt kæledyr.Palle Mølgaard skrev:Hej,
jeg har en datter, som godt kunne tænke sig en musehamster - er der nogen, som ved hvor man kan købe sådan en ?
Hun har haft en dværghamster, men vil have en, som lever længere end en dværghamster.
Med venlig hilsen
Palle Mølgaard
Hvis levealderen ønskes højere er der jo kinesisk hamster og roborovski dværghamster, som typisk lever 3-4 år.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Roborovskis er bare ikke et rigtig kæle/nusse hamster, mere et kigge-på-hamster. Så er det mere kinesisk dværghamster man skal kigge efterburrus skrev:Det tror jeg ikke du finder i Danmark - i hvert fald ikke som tamt kæledyr.Palle Mølgaard skrev:Hej,
Med venlig hilsen
Palle Mølgaard
Hvis levealderen ønskes højere er der jo kinesisk hamster og roborovski dværghamster, som typisk lever 3-4 år.
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Tak for hurtige svar begge to,
det lyder som om vi skal prøve at se efter en kinesisk hamster, som så vidt jeg kan læse mig frem til kun er lidt større end en dværghamster.
Tak for hjælpen
Palle Mølgaard
det lyder som om vi skal prøve at se efter en kinesisk hamster, som så vidt jeg kan læse mig frem til kun er lidt større end en dværghamster.
Tak for hjælpen
Palle Mølgaard