salt/kalksten
-
Det kan også godt være de bare har billige saltsten hos dig, SigneØhhm.. En saltsten koster omkring 10,-

Jeg måtte give 30 for mine

Kalksten har kun været en succes hos en af mine hamstere.
Min ene hamster brugte også en saltsten som toilet, jeg kan dog ikke lige se idéen i det. Jeg skyllede den blot under vandhanen og skrubbede med en svamp. Der skete nu ikke noget med saltstenennyt problem.. nu har jeg en vinterhvid hun der går for sig selv.. hun har brugt sin slikkesten(der står det er en saltsten med andre ting i) til toilet.. er der nogen måder hvorpå jeg ville kunne rengøre den uden at ødelæggen den fuldkommen?

Hvis det ikke var kommet helt væk havde jeg "bare" købt en ny

De er generelt blevet dyre..
Re: :(
Overvejer om du taler om en kalksten, og vi taler om en saltstenWampi skrev:Tippi>> desværre ikke her i Ringsted.. har kigget der og det er samme pris som hos dyrehandleren 30 kr...

- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
signe
signe>> nej faktisk ikke når man læser bag på pakken inden man flænser den for at få dem ud.. der er mange andre vitaminer proppet i
kan ikke huske hvilke og da jeg jo ikke længere har pakken kan jeg heller ikke læse dem 

Elsker vores søn, Erik, 19-09-11