Hvad skal der stå ?
Hvad skal der stå ?
Hvis man (som jeg) har parret en hvid mørkøjet hun med en zobel han,
og der i kuldet er kommet unger, der er zobel skimmel, er det så rigtigt, hvis jeg skriver ee U_ Wh på afkommets stamtavle ?
Jeg må jo konkludere, at moderen er Wh.
Og mht. de creme, skriver jeg så bare ee ?
Jeg har valgt at udelade de gener, der ikke er tilstede, når jeg skriver dyrenes gener.
og der i kuldet er kommet unger, der er zobel skimmel, er det så rigtigt, hvis jeg skriver ee U_ Wh på afkommets stamtavle ?
Jeg må jo konkludere, at moderen er Wh.
Og mht. de creme, skriver jeg så bare ee ?
Jeg har valgt at udelade de gener, der ikke er tilstede, når jeg skriver dyrenes gener.
Mange hilsner fra Jeanne.
behøver man skrive alle de der gen koder på sine stampapire ?
kan man ikke bare skrive farverne på forældrene og bedsteforældrene osv. så kan folk jo selv regne gen koderne ud hvis de er meget intreseret i det.
kan man ikke bare skrive farverne på forældrene og bedsteforældrene osv. så kan folk jo selv regne gen koderne ud hvis de er meget intreseret i det.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Det bestemmer du jo ligesom selv, men købere vil nok synes det er rart at de står derBenjamin skrev:behøver man skrive alle de der gen koder på sine stampapire ?

Okay tak det er jo rart at vide inden man selv skal igang med avlen.Anna skrev:Det bestemmer du jo ligesom selv, men købere vil nok synes det er rart at de står derBenjamin skrev:behøver man skrive alle de der gen koder på sine stampapire ?

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil