og det her sys jeg er et flot bur.. det tog ca. 2 timer at samle med rørene da de var temmelig svære at sætte sammen selv med kærestens hjælp...
skal da lige vise det andet bur også :D
skal da lige vise det andet bur også :D
Ja købte 2 stk bure da der jo sikkert er både hanner og hunner i kuldet af unger 
og det her sys jeg er et flot bur.. det tog ca. 2 timer at samle med rørene da de var temmelig svære at sætte sammen selv med kærestens hjælp...
- Vedhæftede filer
-
- IMG_6769.JPG (65.79 KiB) Vist 5373 gange
-
- IMG_6770.JPG (58.78 KiB) Vist 5373 gange
-
- IMG_6771.JPG (59.08 KiB) Vist 5373 gange
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Det er købt på Det Blå marked (Sjælland, Haslev) Hans stander hedder noget med fugleting inde på Det Blå Markeds hjemmeside.. han er rigtig flink og venlig...
http://www.dbm.antik-i.com/?mod=side&id=38
Ham her...
jeg betalte for begge bure 500 KR. og det var en nedsættelse med 50 KR i alt...
målene på buret er: H: 28 B:46 D: 30 Alle målene er i CM...
http://www.dbm.antik-i.com/?mod=side&id=38
Ham her...
jeg betalte for begge bure 500 KR. og det var en nedsættelse med 50 KR i alt...
målene på buret er: H: 28 B:46 D: 30 Alle målene er i CM...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
hermank
PAS PÅ MED NETOP DET BUR
jeg havde et i lyserød. købt af ny på qxl. og et tog også rigtig lang tid at få rørene samlet. klemte ovenikøbet fingeren så det var rigtig vellykket.
men til dem som overvejer at købe netop det bur så skal i tænke jer rigtig godt om.
jeg kom sent hjem en dag. og kunne så høre min ene dværghams skreg. så havde han kravlet op i tråden. og så den plade hvor rørene sidder igennem i, i siden af buret. den var han gledet ned i. så at hans ene ben var kilet fast mellem tremmer og så den plade.
måtte bruge en tang for at få lavet plads så hans ben kunne komme fri. og han må have siddet der længe for han var temmelig udmattet.
efter det så blev buret solgt. og jeg køber aldrig sådan en mere.
men jeg ved ikke om det var en fejl ved netop det bur. eller de er sådan allesammen. hvertfald er det en god ide at tjekke der ikke er sådan nogle små mellemrum hvor den kan få benet i klemme i.
men til dem som overvejer at købe netop det bur så skal i tænke jer rigtig godt om.
jeg kom sent hjem en dag. og kunne så høre min ene dværghams skreg. så havde han kravlet op i tråden. og så den plade hvor rørene sidder igennem i, i siden af buret. den var han gledet ned i. så at hans ene ben var kilet fast mellem tremmer og så den plade.
måtte bruge en tang for at få lavet plads så hans ben kunne komme fri. og han må have siddet der længe for han var temmelig udmattet.
efter det så blev buret solgt. og jeg køber aldrig sådan en mere.
men jeg ved ikke om det var en fejl ved netop det bur. eller de er sådan allesammen. hvertfald er det en god ide at tjekke der ikke er sådan nogle små mellemrum hvor den kan få benet i klemme i.