Røde øjne ???

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
Benjamin

Røde øjne ???

Indlæg af Benjamin » 15. jun 2007 19:12

jeg ved at det skulle være muligt at se på sine hamster unger om de får røde øjne inden de åbner deres øjne men hvordan ser man det så man er helt sikker ?
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Pipvig

Indlæg af Pipvig » 15. jun 2007 19:27

Jeg synes at jeg har læst at det ser ud som om at der slet ikke er nogen øjne. normalt kan man jo se det sorte øje bag, men det skulle man vist ikke kunne med røde øjne... Men er ikke helt sikker...
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 15. jun 2007 19:33

Okay det er bare fordi at den ene Dominant Spot unge i Normas kuld er begyndt at se Cinnamon ud og hvis den så har røde øjne kan jeg jo godt være sikker på at den er det jeg har kigget på dens øjne i dag og de er ikke lige så mørke som de andre ungers øjne og den smule mørkt den har i øjet er ikke så tydelig som de andres heller så jeg ville bare prøve at finde ud af det for det er altså ikke nemt at vente til den får øjne. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 16. jun 2007 08:00

Det er helt rigtig som Pipvig siger :-)
Mvh. Pia

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 16. jun 2007 11:39

Okay men den er lidt sort i øjet men ikke lige så sort som sine søskende så jeg syntes det er svært at vurdere. :?
men det bliver da spændende at se. :D

Låst