Jeg spørger også lige.. :)
-
Hamsterhjulet
(Jeg fortsætter lige
)
Ja, nu har jeg lagt planer for fremtiden, og til sommer skal jeg så på jagt efter en hun og en han mere, så jeg har 2 hanner og 1 hun (guld)
Så lige et ekstra spg. til eksperterne
:
Hvad får man, hvis man parrer:
Langhåret sølvzobel han med en langhåret dominant spot sort?
Dominant spot chokolade?
Ang. Jamies farve ville det så hjælpe, hvis man fik farverne på hans søskende?
Ja, nu har jeg lagt planer for fremtiden, og til sommer skal jeg så på jagt efter en hun og en han mere, så jeg har 2 hanner og 1 hun (guld)
Så lige et ekstra spg. til eksperterne
Hvad får man, hvis man parrer:
Dominant spot chokolade?
Ang. Jamies farve ville det så hjælpe, hvis man fik farverne på hans søskende?
Som Jeanne siger, så kommer der ikke chokolade. Resultatet kommer an på om sølvzoblen er EF eller DF sølvgrå og umbrous. Og selvfølgelig kommer det også an på diverse skjulte gener. Men hvis vi går ud fra den er DF for begge, og de ikke er split for noget, så kommer der sølvgrå umbrous og dominant spot sølvgrå umbrous, som alle vil være split for creme og sort.Hamsterhjulet skrev: Hvad får man, hvis man parrer:
Dominant spot chokolade?
Det kunne det muligvis.Hamsterhjulet skrev:Ang. Jamies farve ville det så hjælpe, hvis man fik farverne på hans søskende?
Mvh. Pia
-
Hamsterhjulet
Farverne på hans søskende:
Der var rigtig mange unger (er stensikker på, at de var fa samme kuld, da de alle var lige gamle osv.)
Der var mange af Jamies farve, både hunner og hanner, og udover det, var der også hvide unger (tror de havde røde øjne, men det var svært at se). De hvide unger var også ret lyserøde i det fx lidt på ørerne. Giver det mening?
[quote] Dominant spot chokolade?[/quote]
Undskyld, det er mig, som ikke udtrykker mig klart nok
Det jeg mente var, hvad der ville komme, hvis jeg parrede sølvzoblen med en langhåret dom. spot. chokolade?
Der var rigtig mange unger (er stensikker på, at de var fa samme kuld, da de alle var lige gamle osv.)
Der var mange af Jamies farve, både hunner og hanner, og udover det, var der også hvide unger (tror de havde røde øjne, men det var svært at se). De hvide unger var også ret lyserøde i det fx lidt på ørerne. Giver det mening?
[quote] Dominant spot chokolade?[/quote]
Undskyld, det er mig, som ikke udtrykker mig klart nok
Det jeg mente var, hvad der ville komme, hvis jeg parrede sølvzoblen med en langhåret dom. spot. chokolade?
-
Hamsterhjulet
Og jeg vil give Jeanne 100% ret.Jeanne skrev:Jeg vil stadig æde min gamle ridehjelm på, at Jamie ER gylden :D
Han er skam gylden efter min mening.
Men jeg vil ikke hjælpe dig med at æde din ridehjelm Jeanne.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Billy The Kid
Hvis Jamie blev parret med min. Hvad så!
Jeg ville lige hører om min søde Bella kan bruges, jeg har ikke sat mig ind i genkoderne, men dette er hvad jeg fik med af pipvig.
Hamsterbo's Bella Farve Lh.Sort.
Genkode aa B_baba dsds Ee II P_ rxrx sasa sgsg toto uu Skulle være ll Beklager meget
FAR: Fætter Guf Lh. Hvidbåndet creme A_B_Ba_dsds ee ll P_rxrx sasa sgsg toY uu
MOR:Hamsterbo's Siggi.Korthåret sort. aa B_baba dsds E_Ll P rxrx sasa sgsg toto uu
Kuldsøskende :Gyldne.
Det er hvad der står på den hjemmelavet stamtavle.
Jeg ville lige hører om min søde Bella kan bruges, jeg har ikke sat mig ind i genkoderne, men dette er hvad jeg fik med af pipvig.
Hamsterbo's Bella Farve Lh.Sort.
Genkode aa B_baba dsds Ee II P_ rxrx sasa sgsg toto uu Skulle være ll Beklager meget
FAR: Fætter Guf Lh. Hvidbåndet creme A_B_Ba_dsds ee ll P_rxrx sasa sgsg toY uu
MOR:Hamsterbo's Siggi.Korthåret sort. aa B_baba dsds E_Ll P rxrx sasa sgsg toto uu
Kuldsøskende :Gyldne.
Det er hvad der står på den hjemmelavet stamtavle.
Senest rettet af Billy The Kid 20. mar 2008 13:33, rettet i alt 2 gange.
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster