Tip til flaske i terarie/akvarium.

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
AnnaR

Tip til flaske i terarie/akvarium.

Indlæg af AnnaR » 13. apr 2008 00:08

Nu har jeg set flere billeder herinde af gamle akvariumer med en vand flaske dinglene fra loftet eller med støtte fra to hjørner. Min hang også i hjørne, hmm lad mig bare sige at det var noget med ståltråd og lidt besværligt.
Inden jeg over hoved fik min hams så jeg på en hjemmeside et tip om dette. Og så fik jeg så et større akvarium og har nu forsøgt dette. Det er bare helt super. Og jeg kan hæve og sænke den som det passer mig. (smart hvis man har unger)

Tag to stykker velcro(ris-ras), selvfølgelig en han og en hun side. Lim på glas og flaske med kontaktlim/superlim. Det skal muligvis holdes på plads indtil det er tøret lidt.
HUSK at tjekke hvad side tuden på flasken vender så du ikke får velcro foran på flasken i stedet.
HUSK at hamsen nok ikke lige skal være i nærheden når du limer.
God arbejdslyst.
Vedhæftede filer
DSC_5208.JPG
DSC_5208.JPG (210.69 KiB) Vist 6698 gange
DSC_5209.JPG
DSC_5209.JPG (208.58 KiB) Vist 6698 gange
DSC_5210.JPG
DSC_5210.JPG (206.91 KiB) Vist 6698 gange

Vimse

Indlæg af Vimse » 13. apr 2008 07:18

Det er da en smart ide :)
KH. Kathrine

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 13. apr 2008 14:15

Rigtig smart og dejlig nem løsning! Tak for det.  :D

Hilsen fra Charlotte.

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 13. apr 2008 16:35

det var ski da smart.. :P
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 13. apr 2008 19:31

Rigtig god idé  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Pipvig

Indlæg af Pipvig » 14. apr 2008 00:51

smart
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

Passionen

Re: Tip til flaske i terarie/akvarium.

Indlæg af Passionen » 14. jun 2008 16:29

AnnaR skrev:Nu har jeg set flere billeder herinde af gamle akvariumer med en vand flaske dinglene fra loftet eller med støtte fra to hjørner. Min hang også i hjørne, hmm lad mig bare sige at det var noget med ståltråd og lidt besværligt.
Inden jeg over hoved fik min hams så jeg på en hjemmeside et tip om dette. Og så fik jeg så et større akvarium og har nu forsøgt dette. Det er bare helt super. Og jeg kan hæve og sænke den som det passer mig. (smart hvis man har unger)

Tag to stykker velcro(ris-ras), selvfølgelig en han og en hun side. Lim på glas og flaske med kontaktlim/superlim. Det skal muligvis holdes på plads indtil det er tøret lidt.
HUSK at tjekke hvad side tuden på flasken vender så du ikke får velcro foran på flasken i stedet.
God arbejdslyst.
Hvor køber man det velcro henne?

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 14. jun 2008 16:39

Det kan du købe i alle stof-butikker - og tit også i super-markeder  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

JasMal

Re: Tip til flaske i terarie/akvarium.

Indlæg af JasMal » 14. jun 2008 18:34

Passionen skrev:
AnnaR skrev:Nu har jeg set flere billeder herinde af gamle akvariumer med en vand flaske dinglene fra loftet eller med støtte fra to hjørner. Min hang også i hjørne, hmm lad mig bare sige at det var noget med ståltråd og lidt besværligt.

God arbejdslyst.
Hvor køber man det velcro henne?
ved du hvor symaskine-butikken ligger ? Den næsten ved siden af Fakta ?`
Han sælger det også *ss*

Billy The Kid

Indlæg af Billy The Kid » 15. jun 2008 12:46

Hej

Jeg vil lige tilføje at jeg har købt mit i Panduro, men det er med lim på bagsiden, så den var lige til at sætte på med det sammen :P  :P
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster

JasMal

Indlæg af JasMal » 15. jun 2008 15:47

Billy The Kid skrev:Hej

Jeg vil lige tilføje at jeg har købt mit i Panduro, men det er med lim på bagsiden, så den var lige til at sætte på med det sammen :P  :P
Det var dælme smart  :lol:

Bimserne

Indlæg af Bimserne » 20. jul 2008 20:27

Findes der andre måder at sætte den fast på? Er der nogen der har nogle ideer.
Mvh Line og Christian

http://bimsebiksen.24-7news.tv/ - Ikke færdig endnu :P

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 20. jul 2008 21:22

Billy The Kid skrev:Hej

Altså det her er den ene mulighed, noget med lim på i forvejen og ellers hvor du selv limer.

Ved ikke hvad du mener om andre forslag? Mener du andet end velcro? For så kan du hænge den i ståltråd. Har ikke andre ideer så....

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 21. jul 2008 12:59

Jeg faldt lige over dem her
http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/sho ... ?pid=39236

Måske kan de bruges...

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 21. jul 2008 13:12

AnnaR skrev:Jeg faldt lige over dem her
http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/sho ... ?pid=39236

Måske kan de bruges...
Hm.... Det er dem jeg bruger til min vandflaske i mit akvarie, og de er rigtig gode efter min mening... Kan dog oplyse at da jeg skiftede de gamle ud efter 8 måneder (Hamsterne kan gode finde på at bide lidt i dem, men de holder stadig), gav jeg 15 kr. i MaxiZoo i CitySyd, Aalborg.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Låst