kan hun være? og kan de være?
kan hun være? og kan de være?
ja nu samler jeg det lige i den her tråd - for ellers bliver benjamins tråd om silverdove vist bare overfyldt med zita! :lol:
jeg har fået nogle mystiske unger ud fra tanken om at hun sku være sølvmink..
kan hun mon være Kobber (eebbppUu) ???
som unge:
vi ved hun er rødøjet og laver umbrouse unger... og nu har hun fået 2 unger der kunne minde om chokolade og en jeg tror er rust - ungerne er kun 10 dage gamle:
ham jeg tror er rust:
han er så småt begyndt at få kindtegninger så kan ikke se hvad hulen han ellers sku være med den farve...
chokoladerne: (to piger - gad vide om amanda stadig vil have dem begge nu hvor de begge er piger )
men hun laver også creme unger - eller vi troede de var creme! som 10 dage gamle har de denne farve: hvis de er offwhite kan moren jo ikke være kobber... og de er mere beskidt hvide end creme - set i forhold til de tidligere creme unger jeg har fået... :-\
(den røde og blå streg er for at vi kan kende forskel på alle tre )
og så de zobel unger - som vi ikke ved om kan være sølvzobel? (der var kun lige de to billeder der var nogenlunde - men der er tre drenge... )
jeg har fået nogle mystiske unger ud fra tanken om at hun sku være sølvmink..
kan hun mon være Kobber (eebbppUu) ???
som unge:
vi ved hun er rødøjet og laver umbrouse unger... og nu har hun fået 2 unger der kunne minde om chokolade og en jeg tror er rust - ungerne er kun 10 dage gamle:
ham jeg tror er rust:
han er så småt begyndt at få kindtegninger så kan ikke se hvad hulen han ellers sku være med den farve...
chokoladerne: (to piger - gad vide om amanda stadig vil have dem begge nu hvor de begge er piger )
men hun laver også creme unger - eller vi troede de var creme! som 10 dage gamle har de denne farve: hvis de er offwhite kan moren jo ikke være kobber... og de er mere beskidt hvide end creme - set i forhold til de tidligere creme unger jeg har fået... :-\
(den røde og blå streg er for at vi kan kende forskel på alle tre )
og så de zobel unger - som vi ikke ved om kan være sølvzobel? (der var kun lige de to billeder der var nogenlunde - men der er tre drenge... )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
så kan zita være kobber - og kan de tre unger være chokolade og rust?
men hva hulen er zita så hvis det viser sig at være bare en offwhite eller en sølvzobel imellem de unger
synes også de zobel er meget mørke i hovedet? eller kan det svinge? :? hmm jeg føler mig tabt bag en vogn lige nu... sidste kuld de lavede var så dejligt "nemt" - men nu er jeg godt nok lettere forvirret igen! :lol:
men hva hulen er zita så hvis det viser sig at være bare en offwhite eller en sølvzobel imellem de unger
synes også de zobel er meget mørke i hovedet? eller kan det svinge? :? hmm jeg føler mig tabt bag en vogn lige nu... sidste kuld de lavede var så dejligt "nemt" - men nu er jeg godt nok lettere forvirret igen! :lol:
Pia B
Jeg tror faktisk kobber er et meget godt bud. Hvis der skulle være sølvgrå mellem ungerne, og det ikke kan komme fra faren, så kan hun vel være bb ee ppSgsg Uu, som måske kunne hedde en sølvkobber Men det tror jeg nu ikke hun er, for hun virker faktisk ret gennemfarvet ihvertfald på de øverste af billederne.
Mvh. Pia
tja james kan ikke hve skjult sort med de forældre han har - så det vil ikke ku komme fra ham hvis det er....
hm ja... jeg kan heller ikke umiddelbart finde andre farver der stemmer med hendes farve og ungerne... :?
interessant... så er james Bb :D meget interessant! :lol:
hm ja... jeg kan heller ikke umiddelbart finde andre farver der stemmer med hendes farve og ungerne... :?
Pia B
Hmm nu hvor jeg tænker over det så kommer Benjy som er far til James jo faktisk fra den samme opdrætter som har opdrættet Black Magic som er forfader til en del af mine dyr.
Men jeg syntes ikke du skal drage nogle forhastede konklusioner jeg syntes du skal slappe lidt af og se hvad fremtiden viser for vi kan umuligt sige noget med sikkerhed ud fra de der ret så mørke og utydelige billeder så du kan ikke være sikker på noget endnu...
Men jeg syntes ikke du skal drage nogle forhastede konklusioner jeg syntes du skal slappe lidt af og se hvad fremtiden viser for vi kan umuligt sige noget med sikkerhed ud fra de der ret så mørke og utydelige billeder så du kan ikke være sikker på noget endnu...
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Hvem er far? Kan du give mig fotografien?burrus skrev:tja james kan ikke hve skjult sort med de forældre han har - så det vil ikke ku komme fra ham hvis det er....
Hej Jana
Jeg kan ikke vente... :lol: .contraria skrev:haha jana... du kan sakken få lov at komme med bud på farverne når du kommer.
james er hvidbåndet sort (svenskerne forguder hans hvidebånd) han er begyndt at blive brun på hans sorte numse. men det skyldes vist alderen på ham.
Ja, det gør sort. Af og til det gør brunt.
Jana