Billede af det bur jeg måske vil købe! :)
Billede af det bur jeg måske vil købe! :)
Hej her er et billede af det bur jeg vil købe. Det skal nok være til en guldhamster. målende er 62 x 35 x 22 cm.
Synes i det er fint nok til en guldhamster
min veninde har selv det bur og jeg synes det ser meget stort ud.
Synes i det er fint nok til en guldhamster
min veninde har selv det bur og jeg synes det ser meget stort ud.
- Vedhæftede filer
-
- crittertrail.jpg (8.31 KiB) Vist 6163 gange
KH. Kathrine
-
øhm nogen der har en/nogle priser på det?
jeg synes faktisk også det er et fint bur og hjulet er ok størrelse også til en guld (ikke til store hunner, men til hanner ka det sagtens gå)...
men synes ikke det er til at finde til penge.. :?
jeg synes faktisk også det er et fint bur og hjulet er ok størrelse også til en guld (ikke til store hunner, men til hanner ka det sagtens gå)...
men synes ikke det er til at finde til penge.. :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Ja jeg har også fået den. Vis du ikke lige kan huske hvem der har hvad og sådan er det da forståligt (der er jo mega mange her inde)HamsterMiaah skrev:Buret ser godt ud, har det dog ikke selv :lol: men af nysgerrighed; skal du have en hamster mere siden du skal købe endnu et bur?

- Vedhæftede filer
-
- Picture 0428.jpg (58.95 KiB) Vist 6042 gange
KH. Kathrine
-
HamsterMiaah skrev:Det er jo sørme Putte!ikk?
Hun er så sød (: men har også lige fundet ud af, at du oprettede emnet i 2007, troede emnet var helt nyt. haha, dumme mig :lol:
Det emnet er ret gammelt :lol: men hey der var nogle der lige ville vide prisen :lol:
Og jov det er Putte. Godt du har lidt styr på det haha.
KH. Kathrine