Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
burrus
darkangel87 skrev:jeg har et spørgsmål til det med tilmeldingen af hamster for de fleste af mine data er sådan lidt mblevet væk for mig så har ikke fødselsdato eller dato på hvornår de par kuld jeg har fået er født hvad gør man så?
så tager man ca. datoen

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Odgaard
Jeg kan se der er lidt af mine kræ tilbage i stamtavlerne... vil I gerne ha billeder af dem og info?
Så må I gerne sende en liste over navnene til mig, så kigger jeg på det.
Mvh. Pia
-
contraria
odgaard..
vi vil meget gerne ha på alle dine hamstre

både oplysninger og billeder...
ellers er eneste pt. Alvar og hans forældre.
de venligste hilsner amanda
-
Siigne
Hvor er I gode!!

- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
-
Odgaard
LOL I får godt nok ikke på dem alle
Mener du ikke Argai? Og hans forældre (Alvar og Vanima)? Det kigger jeg lige på, når jeg får tid. Ellers må I også gerne tage oplysninger fra min hp. Billeder skal jeg´nok finde, for der er jo copyright på dem på hp'en.
Mvh. Pia
-
burrus
Odgaard skrev:LOL I får godt nok ikke på dem alle
Mener du ikke Argai? Og hans forældre (Alvar og Vanima)? Det kigger jeg lige på, når jeg får tid. Ellers må I også gerne tage oplysninger fra min hp. Billeder skal jeg´nok finde, for der er jo copyright på dem på hp'en.
jo argai

og forældre... bare så langt tilbage du gider
for vores skyld gør det intet at der står "odgaard" e.l. på billederne

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Odgaard
Problemet med de billeder fra hjemmesiden er at mange skriver til mig, hvis de finder mine billeder andre steder, og nogen gange kan det være svært at huske, hvem der har fået lov til at bruge dem. Derfor har jeg et bestemt vandmærke på billederne på min hp.
Mvh. Pia
-
burrus
nå ja kan da lige hurtigt melde ud - der ER altså åbent for tilmeldingen folkens

Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
Odgaard skrev:Problemet med de billeder fra hjemmesiden er at mange skriver til mig, hvis de finder mine billeder andre steder, og nogen gange kan det være svært at huske, hvem der har fået lov til at bruge dem. Derfor har jeg et bestemt vandmærke på billederne på min hp.
Smart. Hvordan laver du det? Vil du evt. skrive det i en pb til mig?
-
Ringling
Det ser rigtig fedt ud, det i har fået lavet imens jeg var på ferie!
Jeg venter lige med tilmeldingen til mit kuld (forhåbentlig) er kommet, det gør tingene lidt nemmere, hvis nu der er noget der skal ændres! :D
Hilsen Lotte

-
Odgaard
Mahonia skrev:Odgaard skrev:Problemet med de billeder fra hjemmesiden er at mange skriver til mig, hvis de finder mine billeder andre steder, og nogen gange kan det være svært at huske, hvem der har fået lov til at bruge dem. Derfor har jeg et bestemt vandmærke på billederne på min hp.
Smart. Hvordan laver du det? Vil du evt. skrive det i en pb til mig?
Jeg har lavet et vandmærke i Paint Shop Pro, og så kan man downloade et program, der hedder Picture Shark som kan sætte vandmærket på mange billeder ad gangen. Men det er længe siden jeg har brugt det, så jeg kan ikke rigtig huske de nærmere detaljer længere.
Mvh. Pia
-
Mahonia
Tak Pia. :D
Jeg vil da prøve, om jeg kan gøre det. Det er meget rart at kunne, når man har en hjemmeside.