Har snakket meget med Amanda om det og... og...
Det er altså sørgeligt

Men på den anden side, så er det bedre, at dyrene kommer andre gode steder hen istedet for aflivning..
jeg synes heller ikk mine hmastere kan lugtes og jeg har da en delJeanette skrev:Det er da utroligt at naboerne mener at kunne lugte dyrene! Synes slet ikke at hamstere, eller deres bure lugter... men nu har jeg selvfølgelig også kun en enkelt selv, så jeg ved jo ikke hvordan det er når man har mange flere...
Men forstår helt klart godt, at I vælger at gøre som I gør, når nu naboerne har klaget. Men det er godt nok rigtig ærgeligt for jer!
Det er et kollegie og værelserne er ikke så store. Jeg kan lige forestille mig, at nogle mennesker (som er totalt uvidende), tror at fordi man har mange dyr, så må det også lugte! Det kan de så bilde sig selv og andre ind og til sidst tror de selv på det!Jeanette skrev:Det er da utroligt at naboerne mener at kunne lugte dyrene! Synes slet ikke at hamstere, eller deres bure lugter... men nu har jeg selvfølgelig også kun en enkelt selv, så jeg ved jo ikke hvordan det er når man har mange flere...
Men forstår helt klart godt, at I vælger at gøre som I gør, når nu naboerne har klaget. Men det er godt nok rigtig ærgeligt for jer!
Ja, det kunne da godt tænkes at det var noget i den stil der er sket. For inde i mit hovede, giver det slet ikke mening at hamstere skulle lugte så meget at naboerne kan lugte dem!Mahonia skrev:Det er et kollegie og værelserne er ikke så store. Jeg kan lige forestille mig, at nogle mennesker (som er totalt uvidende), tror at fordi man har mange dyr, så må det også lugte! Det kan de så bilde sig selv og andre ind og til sidst tror de selv på det!Jeanette skrev:Det er da utroligt at naboerne mener at kunne lugte dyrene! Synes slet ikke at hamstere, eller deres bure lugter... men nu har jeg selvfølgelig også kun en enkelt selv, så jeg ved jo ikke hvordan det er når man har mange flere...
Det kan man heller ikke, hvis der holdes rent hos dem. Jeg har pt. 30 + et kuld gåendei samme rum - og man kan ikke lugte dem :Ddarkangel87 skrev:jeg synes heller ikk mine hmastere kan lugtes og jeg har da en delJeanette skrev:Det er da utroligt at naboerne mener at kunne lugte dyrene! Synes slet ikke at hamstere, eller deres bure lugter... men nu har jeg selvfølgelig også kun en enkelt selv, så jeg ved jo ikke hvordan det er når man har mange flere...
tja det er jo så det - dem på gangen har reelt kun været ved amanda et par gange og sagt - NU skal der altså skiftes bure, hvilket hun jo så naturligvis har gjort!Jeanne skrev:Det kan man heller ikke, hvis der holdes rent hos dem. Jeg har pt. 30 + et kuld gåendei samme rum - og man kan ikke lugte dem :Ddarkangel87 skrev:jeg synes heller ikk mine hmastere kan lugtes og jeg har da en delJeanette skrev:Det er da utroligt at naboerne mener at kunne lugte dyrene! Synes slet ikke at hamstere, eller deres bure lugter... men nu har jeg selvfølgelig også kun en enkelt selv, så jeg ved jo ikke hvordan det er når man har mange flere...