Mænd der synes man er en tosset hamsterfreak!
Nu handlede det nu mest om de penge jeg bruger på hamsterne. Min kæreste synes det med dyrene er fint! Men de må ikke få unger, bare vent til jeg får ham overtalt...
Min bror driller til gengæld, men tager det ikke tungt. Sidst sagde han noget lignende om hannibal testikler stadig var lige så store som vaktel æg... Tsk..
Min bror driller til gengæld, men tager det ikke tungt. Sidst sagde han noget lignende om hannibal testikler stadig var lige så store som vaktel æg... Tsk..
Re: Mænd der synes man er en tosset hamsterfreak!
Tror du ikke han er lidt jalous? Nu har jeg ikke hamster endnu, men marsvin og det irriterer min mand, føler jeg, at jeg bruger så meget tid på dem og altid lige skal i en dyrehandel og kigge eller på nettet på marsvinefora eller pussenusse og finde godbidder til dyrene. Det er faktisk mest min datters dyr, men jeg er meget mere interesseret i dem end hun og det passer ham ikke. Han tror vist der går tid fra ham, men det burde da glæde ham at jeg har fået en hobby, han har jo hans fjernsyn og pc.AnnaR skrev:Men han bliver sådan lidt små gnaven og synes det er fjollet hver gang jeg køber noget til dem, eller bare kigger i en dyrehandel. Og det irriterer mig. I dag har jeg hentet en pakke fra zooplus, som hovedsagligt indeholdt deres grundfoder, og har ikke købt noget legetøj. Og igen siger han bare, hvad har du nu købt?

Tror mænd bedst kan lide at de er den eneste hobby vi har.

Det er hamster jeg har mest interesse for, men startede med marsvin for min datters skyld. Og jeg er bare blevet helt vild med de dyr.

Han kunne da ikke drømme om at spørge mig først når han køber en ny dyr teknikdims eller noget til bilen.
Undskyld alt min brok, men fik lige begyndt og kunne slet ikke stoppe igen.

Der er også mange der har set billeder af min guldbamse der siger noget i stil med: "Ej, den ligner da en rotte!"darkangel87 skrev: det er så træls når folk ikke forstår at det er ens hobby. har en nabo hvor datteren gerne ville have et guldhamster (hun fik det dog aldrig) men de var henne og kigge på to af mine det var meningen jeg ville have solgt og minsandten om hun ikke kaldte sorteper min zobel han for en rotte :evil: så står man der og føler hun gør grin med det (hendes mand fortalte senere at hun ikke ved hvad dyr er)
Jeg plejer bare at sige, at jeg synes at rotter er super nuttede (hvilket også er sandt), og så har de ikke så meget mere at sige til det.
Jeg tager ikke sådan nogen kommentare så tungt. Vi har jo bare forskellige interesser og meninger, og det er også helt fint...
Kender det godt Anna.
Min første kæreste, som jeg boede sammen med sagde altid: "Nå, skal du ind og lege med dine dyr?", når jeg tog mig af mine kaniner og marsvin, som jeg havde dengang. Dertil kunne jeg så fortælle ham, at dyr ikke er legetøj, så der tog han grundigt fejl! :x
Han mente absolut også, at det var spild af gode penge, at ofre dem på dyrene. Når vi alligevel skulle ud at handle, ville han ikke køre mig til en dyrehandel. Jeg måtte tage bussen med hø og spåner mm. Ikke altid det nemmeste i en fyldt bus! :? Det var utroligt sårende. :(
Min nuværende mand derimod, hygger sig meget med alle vores dyr. Han siger også, at jeg må have så mange jeg vil, bare jeg passer dem selv. :)
Udover det har jeg oplevet, at folk generelt synes, det er "barnligt", at holde og holde af de små kæledyr. Det må da være noget, men vokser fra!
Det er så deres mening. Jeg synes, det er lidt synd for dem, for de ved ikke hvad de går glip af! :lol:
Min første kæreste, som jeg boede sammen med sagde altid: "Nå, skal du ind og lege med dine dyr?", når jeg tog mig af mine kaniner og marsvin, som jeg havde dengang. Dertil kunne jeg så fortælle ham, at dyr ikke er legetøj, så der tog han grundigt fejl! :x
Han mente absolut også, at det var spild af gode penge, at ofre dem på dyrene. Når vi alligevel skulle ud at handle, ville han ikke køre mig til en dyrehandel. Jeg måtte tage bussen med hø og spåner mm. Ikke altid det nemmeste i en fyldt bus! :? Det var utroligt sårende. :(
Min nuværende mand derimod, hygger sig meget med alle vores dyr. Han siger også, at jeg må have så mange jeg vil, bare jeg passer dem selv. :)
Udover det har jeg oplevet, at folk generelt synes, det er "barnligt", at holde og holde af de små kæledyr. Det må da være noget, men vokser fra!
Det er så deres mening. Jeg synes, det er lidt synd for dem, for de ved ikke hvad de går glip af! :lol:
-
hm.... sad lige og læste sidstankommende indlæg... og spurgtemin fyr om han synes hamster var åndsvage og barnlige... der til svarede ham: "JA! fordi jeg er åndsvag og barnlig og fordi jeg kan lide dem" men Trunte er også hans og resten "mine" men det er mig der tager mig af dem 8-)
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
AnetteFrost skrev:hm.... sad lige og læste sidstankommende indlæg... og spurgtemin fyr om han synes hamster var åndsvage og barnlige... der til svarede ham: "JA! fordi jeg er åndsvag og barnlig og fordi jeg kan lide dem" men Trunte er også hans og resten "mine" men det er mig der tager mig af dem 8-)

Så er jeg også barnlig Anna. Jeg har jo dyrene og så spiller jeg The Sims 2!! 8-)AnnaR skrev:Jeg kan huske på min tidligere arbejdsplads, at en af de andre sagde: Men du er jo voksen. Hvorfor er det kun børn der må have små søde kæledyr?? (jeg er også lidt barnlig)
Og så kan folk sige hvad de vil, men jeg tror på, at det er vigtigt at holde vores indre legebarn i gang, for ellers bliver tilværelsen slet ikke til at bære. Vi skal give os tid og lov til de ting, der giver os glæde og indhold i livet, hvad det så end måtte være.
Selv vil jeg have dyr, lige indtil den dag jeg ikke orker at passe dem forsvarligt mere! Det er der ingen, der skal forsøge at lave om på. Dem der har prøvet, kender jeg ikke mere.