Avler du dværghamster - seriøst ?
Jeg har ikke glemt dig, men du er ikke startet endnu og jeg har skrevet dem op som er i gang.
Men det vil være rigtig rart hvis du melder tilbage, når du er startet.
Men det vil være rigtig rart hvis du melder tilbage, når du er startet.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
-
I har glemt Signesabkoch skrev:Hvis man skulle lave en liste på de indlæg der er kommet til nu, så vil det se således ud - med dem der avler lige nu:
Vimterhvide: Kenneth, Bimserne, Benjamin, Sadako,
Campells : Kenneth, Bimserne
Roborovski : Kenneth, Benjamin, Burrus
Kinesere : Kenneth; Bimserne
og det er jo ikke så mange kan man sige.
Jeg ved godt at Signe avler vinterhvide, men da Signe ikke selv har skrevet det - kunne det jo være at Signe vil stoppe - men du melder lige tilbage ikke Signe.
-
Jeg vil lige sige, at den oplistning jeg lavede, er ikke selve LISTEN - det var bare et forsøg på at afklare hvad det er vi er ude efter.
Sadako laver listen endeligt, når hun også har fået kigget diverse opdrætter hjemmesider igennem.
Sadako laver listen endeligt, når hun også har fået kigget diverse opdrætter hjemmesider igennem.
Næ, det ser noget sort ud, især for campbells.sabkoch skrev:Hvis man skulle lave en liste på de indlæg der er kommet til nu, så vil det se således ud - med dem der avler lige nu:
Skulle der være nogen, der har lyst til at give sig i kast med dem, så kontakt mig endelig via pb. Jeg er ved at drukne i dem for tiden, så til dem der har mod på det, kan vi sikkert finde ud af noget. Det vigtigste er at få sikret arten.
Dog skal det siges at de desværre ikke er så godmodige som de vinterhvide, så det kræver lidt arbejde at få dem tamme.
Jeg bor i København, og kan også tage med til træffet.
Kenneth Worm
Det ser heller ikke så godt ud for kineserne, har du også nogen af dem for tiden kenneth? og hvilke farver har du af Campbells og har du dem i Satin?kwo skrev:Næ, det ser noget sort ud, især for campbells.sabkoch skrev:Hvis man skulle lave en liste på de indlæg der er kommet til nu, så vil det se således ud - med dem der avler lige nu:
Skulle der være nogen, der har lyst til at give sig i kast med dem, så kontakt mig endelig via pb. Jeg er ved at drukne i dem for tiden, så til dem der har mod på det, kan vi sikkert finde ud af noget. Det vigtigste er at få sikret arten.
Dog skal det siges at de desværre ikke er så godmodige som de vinterhvide, så det kræver lidt arbejde at få dem tamme.
Jeg bor i København, og kan også tage med til træffet.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Jo, der er 4 kuld kinesere lige nu, med 18 unger i alt.Benjamin skrev: Det ser heller ikke så godt ud for kineserne, har du også nogen af dem for tiden kenneth? og hvilke farver har du af Campbells og har du dem i Satin?
Så, dem er der også mulighed for at købe.
Af campbells er det mest agouti jeg har i satin. De enkelte andre farver der er dukket op, skal jeg avle på.
Ellers er der med almindelig pels mest agouti, sort, opal, argente, sandy, albino, dove for tiden. Nogle af dem også som ruby-eyed mottled.
Kenneth Worm
-
kwo har skrevet en pb til dig da jeg godt kunne tænke mig et campells par hvis du har nogen der ikke er i tæt familie med hinanden
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Vimterhvide: Kenneth, Bimserne, Sadako,
Kinesere : Kenneth; Bimserne, Benjamin
Kinesere : Kenneth; Bimserne, Benjamin