Beskrivelse mangler
-
liv
altså jeg er ikke sikker på feta får nok protein da hun ikke gider spise hundekiks og protein drops! og melorme nægter min mor!
men hakket oksekød er det bare sådan noget man køber i supermarkedet og skal det steges eller gives det råt?
ja ved godt der er mange indlæg med det men lige mit spørgsmål kunne jeg altså ikke finde svar på
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Lykke
Bare råt, når I alligevel laver hakkebøf eller kødsovs eller lignende.
Mine plejer at kaste sig over det.
Bare sørg for at fjerne det igen inden alt for lang tid - og senest næste morgen, hvis I giver det om aftenen. Ellers bliver det dårligt.
-
liv
Lykke skrev:Bare råt, når I alligevel laver hakkebøf eller kødsovs eller lignende.
Mine plejer at kaste sig over det.
Bare sørg for at fjerne det igen inden alt for lang tid - og senest næste morgen, hvis I giver det om aftenen. Ellers bliver det dårligt.
tak! så skal jeg da bare købe det!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Wampi
det kan også steges hvis man gerne vil sikre sig der ikke er alt for mange bakterier i kødet..
-
liv
Wampi skrev:det kan også steges hvis man gerne vil sikre sig der ikke er alt for mange bakterier i kødet..
men skal det så bare være i olie eller bare direkte på panden?
-
AnetteFrost
liv skrev:Wampi skrev:det kan også steges hvis man gerne vil sikre sig der ikke er alt for mange bakterier i kødet..
bare direkte på panden uden fedtstof og krydderier...
Men de kan rigtig godt lide det råt, mine kan.
-
Wampi
AnetteFrost skrev:liv skrev:Wampi skrev:det kan også steges hvis man gerne vil sikre sig der ikke er alt for mange bakterier i kødet..
bare direkte på panden uden fedtstof og krydderier...
Men de kan rigtig godt lide det råt, mine kan.
hehe mine ville ALDRIG spise det råt.. har afprøvet det.. de sad bare og kiggede på mig som om jeg var åndssvag.. hehe.. vores plejede at få det vi spiste dvs stegt som man normalt steger det.. vi gør med fedtstof men det er meget lidt og sørger altid for at kødet ikke svømmer i det bagefter da kæresten har probs med mavesyren så maden må ikke være fyldt med fedtstof..
-
malthesmor
Alle mine hamster elsker også råt hakket oksekød, de spiser det med det samme de får det,ikke noget med at gemme til senere :)
Jeg har også prøvet med kogt kylling som også indeholder meget protein, også super lækkert syntes mine hamster,dog må det ikke indeholde for meget salt.
-
AnetteFrost
man kan også give sine hamstere kogt æg... det er også et hit herhjemme
-
burrus
AnetteFrost skrev:man kan også give sine hamstere kogt æg... det er også et hit herhjemme
jep så skal mn bare huske at hviden prmært er kulhydrat og stivelse, mens proteinet stort set kun er i blommen, som dog er noget fed også
hvis det er for proteinets skyld er der ikke meget i det hvide, men masser i blommen...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk