Bare rolig værten er ikke bedre end dig, jeg skal nok prøve at overgå dig.Desiree skrev:Hø, hø Jeanne :lol:Jeanne skrev:SÅ meget snakker du da heller ikke Desirée :lol:Desiree skrev:siri og jeg vil også gerne med. forbered jer på en mund der ikke står stille :roll:
Invitation til Hamstertræf
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Haha Liv, det skal nok gå alt sammen..liv skrev:uuuhh jeg glæder mig til at møde jer alle!! hehe liiidt trist mor skal med kan lige høre hende sige : liv bliv her du må endelig ikke blive væk fra mor! hils nu pænt! ej er den ikke sød var liv!!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: typisk min dumme lille mor
Mange hilsner fra Louise ;D
Man kan vel også tage dyr med, der ikke er til salg?Jeanne skrev:Man har kun dyr med, der er til salg - hvis man har nogen til salg :Dliv skrev:min mor (typisk hun skal være sådan et pyldrehoved! må ikke tage afsted alene ) og jeg vil rigtig gerne komme! og ja det er en tilmelding
kan/skal man også tage dyr med der ikke er tilsalg?
jeg fik svaret nej heheLykke skrev:Man kan vel også tage dyr med, der ikke er til salg?Jeanne skrev:Man har kun dyr med, der er til salg - hvis man har nogen til salg :Dliv skrev:min mor (typisk hun skal være sådan et pyldrehoved! må ikke tage afsted alene ) og jeg vil rigtig gerne komme! og ja det er en tilmelding
kan/skal man også tage dyr med der ikke er tilsalg?
Sådan er mødre!liv skrev:uuuhh jeg glæder mig til at møde jer alle!! hehe liiidt trist mor skal med kan lige høre hende sige : liv bliv her du må endelig ikke blive væk fra mor! hils nu pænt! ej er den ikke sød var liv!!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: typisk min dumme lille mor
Jeg er 33 og min mor ville også helst tage med, hvis hun fik lov
Jeg har jo i øvrigt mødt din mor - og hun var ikke spor slem
hehe nej ik alene!! :lol:Lykke skrev:Sådan er mødre!liv skrev:uuuhh jeg glæder mig til at møde jer alle!! hehe liiidt trist mor skal med kan lige høre hende sige : liv bliv her du må endelig ikke blive væk fra mor! hils nu pænt! ej er den ikke sød var liv!!!
Jeg er 33 og min mor ville også helst tage med, hvis hun fik lov
Jeg har jo i øvrigt mødt din mor - og hun var ikke spor slem
Hold da op vi skal da vidst have slæbt nogle haveborde ind i stuen. :lol:sabkoch skrev:Foreløbige deltagere
Benjamin
Jeanne + kage, kaffe, te, sodavand på foreningens vegne
Kwo/Kenneth
Brit
Sabkoch/Käthe
Ayla (Sabkochs datter)
Lykke
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv + 1
(Ringling/Lotte)
(Darkangel+ 1)
(ZannDra + 1)
(Signe)
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
hehe :lol: :lol: fuldt hus!!Benjamin skrev:Hold da op vi skal da vidst have slæbt nogle haveborde ind i stuen. :lol:sabkoch skrev:Foreløbige deltagere
Benjamin
Kwo/Kenneth
Brit
Sabkoch/Käthe
Ayla (Sabkochs datter)
Lykke
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv + 1
(Ringling/Lotte)
(Darkangel+ 1)
(ZannDra + 1)
(Signe)
Jeg sætter mig gerne på gulvet hvis der ikke er plads, bare jeg kan få lov at være med..Benjamin skrev:Hold da op vi skal da vidst have slæbt nogle haveborde ind i stuen. :lol:sabkoch skrev:Foreløbige deltagere
Benjamin
Kwo/Kenneth
Brit
Sabkoch/Käthe
Ayla (Sabkochs datter)
Lykke
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv + 1
(Ringling/Lotte)
(Darkangel+ 1)
(ZannDra + 1)
(Signe)
Mange hilsner fra Louise ;D
Nej. det burde ikke være nødvendigt.Lul skrev:Jeg sætter mig gerne på gulvet hvis der ikke er plads, bare jeg kan få lov at være med..Benjamin skrev:Hold da op vi skal da vidst have slæbt nogle haveborde ind i stuen. :lol:sabkoch skrev:Foreløbige deltagere
Benjamin
Kwo/Kenneth
Brit
Sabkoch/Käthe
Ayla (Sabkochs datter)
Lykke
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv + 1
(Ringling/Lotte)
(Darkangel+ 1)
(ZannDra + 1)
(Signe)
Ikke alle forældre (sæligt mødre) er gode til at accptere, at deres "små babyer" vokser og bliver selvstændige individer. Jeg er sikker på, din mor elsker dig, og vil dig dit bedste - derfor denne pylren Prøv at holde af hende som dén mor hun er, det er mit rådliv skrev:uuuhh jeg glæder mig til at møde jer alle!! hehe liiidt trist mor skal med kan lige høre hende sige : liv bliv her du må endelig ikke blive væk fra mor! hils nu pænt! ej er den ikke sød var liv!!!
Mange hilsner fra Jeanne.