:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hahahahaha!! Godt gået Liv!! :thumb:liv skrev:hehe burrus jeg tror heller ikke hun kan sige nej efter det der kommer til at ligge under hovedpuden inat :lol:
har lavet en flot kolage på computeren hvor der først står Mr. Demartini + Liv 4-ever derefter er der et billede af den lille skid og så ´+ og så et billede af glade mig
nedeunder står der så: kan du virkelig skille 2 venner ad? det var som kærlighed ved første blik! det gav et sug i maven jeg fik gåsehud! jeg vidste det skulle være ham og mig foraltid! du ar prøvet at være forelsket du ved hvordan det er!
hun giver sig muhahaha!! jeg er mester i at plage så kom bare og spørg mig om hjælp det gælder om at ramme det punkt hun ikke kan modstå! hihi :lol: :oops: :oops:
oh burrus kan godt forstå du vil have ham :lol: han er da bare for nutzzi :shock: :D :D
de er altså vildt nuttede! - nu enkeltbilleder! ;)
-
-
Burrus gode nyheder!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
idag har min mor sagt følgende: Liv, hvis du lover at dyrke sport i over en halv time i alle hverdage og får et job (hvilket jeg rigtig gerne vil have) så er jeg meget tæt på at kunne sige ja vil overveje det til mandag!
og i mine øjne betyder det liv du må godt få ham! så det eneste der mangler nu er at jeg inden for de næste dage skal have holdt en langhåret guldbamse og se om det er noget for mig også skal jeg bare være 100% sikker på han skal være mit sidste hamster. (altså indtil de andre er døde om nogle år )
så du kan bare begynde at få mig 111111000010000000101010000% sikker burrus så er han min :D :P :fest: :fest: :fest: :wave2: :wave2: :wave2:
desuden sagde hun at hvis jeg ikke havde lavet brevet var det aldrig blevet til noget! hun kom grædene ind til mig efter hun fandt det :D sådan liv!!!!!
idag har min mor sagt følgende: Liv, hvis du lover at dyrke sport i over en halv time i alle hverdage og får et job (hvilket jeg rigtig gerne vil have) så er jeg meget tæt på at kunne sige ja vil overveje det til mandag!
og i mine øjne betyder det liv du må godt få ham! så det eneste der mangler nu er at jeg inden for de næste dage skal have holdt en langhåret guldbamse og se om det er noget for mig også skal jeg bare være 100% sikker på han skal være mit sidste hamster. (altså indtil de andre er døde om nogle år )
så du kan bare begynde at få mig 111111000010000000101010000% sikker burrus så er han min :D :P :fest: :fest: :fest: :wave2: :wave2: :wave2:
desuden sagde hun at hvis jeg ikke havde lavet brevet var det aldrig blevet til noget! hun kom grædene ind til mig efter hun fandt det :D sådan liv!!!!!
hvis ike du har planer i weekenden kan du jo høre din mor om hun har tid til at køre dig til lyngby så tror jeg godt Amanda kan få tid til at vise dig forældrene så kan du også få en langhåret i hænderne og se ad
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk