de er altså vildt nuttede! - nu enkeltbilleder! ;)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 9. okt 2008 08:22

liv skrev:hehe burrus jeg tror heller ikke hun kan sige nej efter det der kommer til at ligge under hovedpuden inat :lol:  :lol:

har lavet en flot kolage på computeren hvor der først står Mr. Demartini + Liv 4-ever derefter er der et billede af den lille skid og så ´+ og så et billede af glade mig

nedeunder står der så: kan du virkelig skille 2 venner ad? det var som kærlighed ved første blik! det gav et sug i maven jeg fik gåsehud! jeg vidste det skulle  være ham og mig foraltid! du ar prøvet at være forelsket du ved hvordan det er!

hun giver sig :lol: muhahaha!! jeg er mester i at plage så kom bare og spørg mig om hjælp :P  :wink: det gælder om at ramme det punkt hun ikke kan modstå! hihi :lol:  :lol:  :oops:  :oops:

oh burrus kan godt forstå du vil have ham :lol:  :lol: han er da bare for nutzzi :shock:  :shock:  :D  :D
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Hahahahaha!! Godt gået Liv!! :lol:  :thumb:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 9. okt 2008 08:35

Åh, jeg er enig med Mia - hende Dana Hannon er FOR dejlig!! :heart:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

liv

Indlæg af liv » 9. okt 2008 15:41

Burrus gode nyheder!!!!!!!!! :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

idag har min mor sagt følgende: Liv, hvis du lover at dyrke sport i over en halv time i alle hverdage og får et job (hvilket jeg rigtig gerne vil have) så er jeg meget tæt på at kunne sige ja vil overveje det til mandag!

og i mine øjne betyder det liv du må godt få ham! så det eneste der mangler nu er at jeg inden for de næste dage skal have holdt en langhåret guldbamse og se om det er noget for mig også skal jeg bare være 100% sikker på han skal være mit sidste hamster. (altså indtil de andre er døde om nogle år :cry: )

så du kan bare begynde at få mig 111111000010000000101010000% sikker burrus så er han min :D  :D  :P  :fest:  :fest:  :fest:  :wave2:  :wave2:  :wave2:

desuden sagde hun at hvis jeg ikke havde lavet brevet var det aldrig blevet til noget! hun kom grædene ind til mig efter hun fandt det :D  :D sådan liv!!!!!

burrus

Indlæg af burrus » 9. okt 2008 15:43

hvis ike du har planer i weekenden kan du jo høre din mor om hun har tid til at køre dig til lyngby :wink:  så tror jeg godt Amanda kan få tid til at vise dig forældrene :wink:  så kan du også få en langhåret i hænderne og se ad :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

contraria

Indlæg af contraria » 9. okt 2008 16:36

Liv du kommer bare på besøg en af dagene er jo hjemme  :wink:

ps. dine  :wink: æg sidder i samme link tækst :wink:  og derfor får kun dit grønne æg kliks :wink:
de venligste hilsner amanda

liv

Indlæg af liv » 9. okt 2008 19:36

contraria skrev:Liv du kommer bare på besøg en af dagene er jo hjemme  :wink:

ps. dine  :wink: æg sidder i samme link tækst :wink:  og derfor får kun dit grønne æg kliks :wink:
er der mulighed for at komme tirsdag ved 12 tiden??

:wink:  :wink:

contraria

Indlæg af contraria » 9. okt 2008 19:41

der er vi på vej til holte hvorefter vi tager til hillerød og hænter Lumi og Lucifer

men efter 16 sku vi gerne være hjemme :wink:
de venligste hilsner amanda

liv

Indlæg af liv » 9. okt 2008 19:46

contraria skrev:der er vi på vej til holte hvorefter vi tager til hillerød og hænter Lumi og Lucifer

men efter 16 sku vi gerne være hjemme :wink:
hehe tillykke har set de smukke albinoer bliver dejligt med den sjældne farve i arven!! :D kan lige spørge :wink:

liv

Indlæg af liv » 10. okt 2008 14:03

vi kommer da bare der gl;der mig til at se jer
!!

Besvar