Puk, Før og efter!
Grene kan man jo finde i skoven eller i en have. Mine unger er vilde bare med fingertykke grene i en lille stak. Dem kan man godt stille, så der bliver lidt at kravle i for en dværg.Spot skrev:problemet er bare at det han har i mit bur er mit.. Det eneste han selv havde i sit bur var platformen og en toiletrulle.
En sten, der er 10*10*10 cm kan også bruges.
Jeg har nogle plastic-huse og plastic-etager i overskud fra en rode-kasse, jeg har købt, hvis du tror, du/I kan bruge noget af det.
Ellers kunne du jo give hende en træstige i julegave eller foreslå nogle gode ting, hun og hendes forældre kan købe.
hey!!Mahonia skrev:Nej det vist svært at komme op på Liv's niveau i den retning. :lol:Spot skrev:Mahonia: Vil gøre mit bedstemen tror aldrig jeg vil kunne måle mig med Liv :lol:
Lykke: Tak for tilbudet.. Prøver at lave nogen ting at brombærgrene her i ferien.. det er så hyggeligt!

bare spørg direkte om han/hun ikke var interraseret i du passede den lidt oftere til sidst gider de måske slet ikke hente ham

haha!! ej jeg kender min mor for godt!!! hehe!! det er reeeeeet let at få hende overtalt når man ved hvad man skal gøre!!Spot skrev:tak for professionelt råd liv! godt motto

indtil videre er det lykkedes mig at få plaget mig til : 2 marsvin 2 kaniner 1 hamster mange fisk 1 hund 1 skildpadde og ja måske en hamster til

hmm jeg ville skam godt se hvad jeg har af underlige tingester som kan undværes - kan evt. efterlader det hos mette på tirsdag
Skal have sorteret alt alligevel her i ugen
så mon ikke jeg kan finde "et eller andet" så den dumme plastik ting kan komme ud
dem har jeg heller aldrig været meget for..
mener godt man kan indrette et mini duna til selv guldhamstere - bare man putter det rette ind..
hvor lang er den lille fyr ca.?

Skal have sorteret alt alligevel her i ugen

mener godt man kan indrette et mini duna til selv guldhamstere - bare man putter det rette ind..
hvor lang er den lille fyr ca.?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Du kan ikke sammenligne denne hamster med Isma for du ved ikke om den er Hybrid og den er desuden også en han som hos dværge ofte er større end hunner.
Desuden er hans gamle bur skam rigeligt stort nok til en dværghamster, jeg ved godt at du gerne vil have det så stort som muligt men det gamle er altså stort nok men der kunne jo altid godt komme et hjul eller lignende ned i buret.

Desuden er hans gamle bur skam rigeligt stort nok til en dværghamster, jeg ved godt at du gerne vil have det så stort som muligt men det gamle er altså stort nok men der kunne jo altid godt komme et hjul eller lignende ned i buret.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

jeg kigger på detSpot skrev:mener du det?
Det ville være skønt piaHmm.. En lidt stor dværg så vil sige 10 cm udstrakt...

Pia
Pia B