Puk, Før og efter!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Spot

Indlæg af Spot » 11. okt 2008 14:48

der er netop ikke nogen interesse for ham så tror det er en umulig opgave :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. okt 2008 14:51

Spot skrev:der er netop ikke nogen interesse for ham så tror det er en umulig opgave :(
Så må du fedte for at overtage ham!  :P  Er du ikke god til det?  :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 11. okt 2008 15:00

Spot skrev:problemet er bare at det han har i mit bur er mit.. Det eneste han selv havde i sit bur var platformen og en toiletrulle.
Grene kan man jo finde i skoven eller i en have. Mine unger er vilde bare med fingertykke grene i en lille stak. Dem kan man godt stille, så der bliver lidt at kravle i for en dværg.

En sten, der er 10*10*10 cm kan også bruges.

Jeg har nogle plastic-huse og plastic-etager i overskud fra en rode-kasse, jeg har købt, hvis du tror, du/I kan bruge noget af det.

Ellers kunne du jo give hende en træstige i julegave eller foreslå nogle gode ting, hun og hendes forældre kan købe.

Spot

Indlæg af Spot » 11. okt 2008 15:22

Mahonia: Vil gøre mit bedste ;) men tror aldrig jeg vil kunne måle mig med Liv  :lol:
Lykke: Tak for tilbudet.. Prøver at lave nogen ting at brombærgrene her i ferien.. det er så hyggeligt!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. okt 2008 16:03

Spot skrev:Mahonia: Vil gøre mit bedste ;) men tror aldrig jeg vil kunne måle mig med Liv  :lol:
Lykke: Tak for tilbudet.. Prøver at lave nogen ting at brombærgrene her i ferien.. det er så hyggeligt!
Nej det vist svært at komme op på Liv's niveau i den retning.  :lol:

liv

Indlæg af liv » 11. okt 2008 18:21

Mahonia skrev:
Spot skrev:Mahonia: Vil gøre mit bedste ;) men tror aldrig jeg vil kunne måle mig med Liv  :lol:
Nej det vist svært at komme op på Liv's niveau i den retning.  :lol:
hey!! :lol:  :lol:  :lol: hehe..!! mit motto: det kan godt være der er en minimal chance for at vinde men hvis du ikke prøver er der ingen chance!! kort sagt: hellere have en lille chance end intet!! :wink:

bare spørg direkte om han/hun ikke var interraseret i du passede den lidt oftere til sidst gider de måske slet ikke hente ham :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 11. okt 2008 18:39

tak for professionelt råd liv! godt motto :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 11. okt 2008 18:41

Spot skrev:tak for professionelt råd liv! godt motto :D
haha!! ej jeg kender min mor for godt!!! hehe!! det er reeeeeet let at få hende overtalt når man ved hvad man skal gøre!! :lol:  :lol:  

indtil videre er det lykkedes mig at få plaget mig til : 2 marsvin 2 kaniner 1 hamster mange fisk 1 hund 1 skildpadde og ja måske en hamster til :lol:  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 11. okt 2008 18:52

:thumb:  :notworthy:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 11. okt 2008 18:58

hmm jeg ville skam godt se hvad jeg har af underlige tingester som kan undværes - kan evt. efterlader det hos mette på tirsdag :wink:  
Skal have sorteret alt alligevel her i ugen :lol:  så mon ikke jeg kan finde "et eller andet" så den dumme plastik ting kan komme ud :?  dem har jeg heller aldrig været meget for..

mener godt man kan indrette et mini duna til selv guldhamstere - bare man putter det rette ind..

hvor lang er den lille fyr ca.?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 11. okt 2008 21:10

mener du det?
Det ville være skønt pia :D Hmm.. En lidt stor dværg så vil sige 10 cm udstrakt...
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. okt 2008 21:20

Du kan ikke sammenligne denne hamster med Isma for du ved ikke om den er Hybrid og den er desuden også en han som hos dværge ofte er større end hunner. :wink:
Desuden er hans gamle bur skam rigeligt stort nok til en dværghamster, jeg ved godt at du gerne vil have det så stort som muligt men det gamle er altså stort nok men der kunne jo altid godt komme et hjul eller lignende ned i buret. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

burrus

Indlæg af burrus » 11. okt 2008 22:50

Spot skrev:mener du det?
Det ville være skønt pia :D Hmm.. En lidt stor dværg så vil sige 10 cm udstrakt...
jeg kigger på det :wink: har evt. et "ældre" fritstående hjul han kan få, så han er frigjort af det plastikskrammel til at holde hans nuværende hjul :wink:  

Pia
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 12. okt 2008 08:45

Benjamin: DEt er nu heller ikke nogen skrap kur.. Bare nyt mad, frugt/grønt og et godt hjul :D
Personligt synes jeg det er for lille.

Pia: Et hjul ville bare være :klap: Men KUN hvis du er sikker på du ikke skal bruge det..
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 12. okt 2008 11:34

Se bare, nu begynder det at ligne noget!  :D  Det er helt spændende, at følge med i, hvad der sker med lille Puk.  :lol:

Låst