Vinterhvide unger så det basker
Vinterhvide unger så det basker
Ja så er der vinterhvide unger igår fødte den første hun 6 unger en måtte dog aflives.
og idag fik min anden hun så 9 unger hvilket er flot for en dværghamster og især i første kuld.
Så på 2 dage har jeg fået 14 dværghamster unger, der er mulighed for alle farvevarianter.
Hannerne er blevet fjernet for jeg gider ikke at have unger allerede om 21 dage igen vil gerne selv bestemme hvornår de får unger så de ikke kommer heletiden.
Her er lige nogle hurtige billeder fra i aftes men de er ikke så tydelige for der var mørkt på gnaver rummet og det kan mit kamara ikke lide.
og idag fik min anden hun så 9 unger hvilket er flot for en dværghamster og især i første kuld.
Så på 2 dage har jeg fået 14 dværghamster unger, der er mulighed for alle farvevarianter.
Hannerne er blevet fjernet for jeg gider ikke at have unger allerede om 21 dage igen vil gerne selv bestemme hvornår de får unger så de ikke kommer heletiden.
Her er lige nogle hurtige billeder fra i aftes men de er ikke så tydelige for der var mørkt på gnaver rummet og det kan mit kamara ikke lide.
- Vedhæftede filer
-
- de 9 unger.
- Vinterhvid dvæghamster 001.jpg (26.55 KiB) Vist 4211 gange
-
- de 5 unger.
- Vinterhvid dvæghamster 004.jpg (31.08 KiB) Vist 4211 gange
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
nåååh hvor er de søde
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Så har vi lige ungerne i en større udgave, kønsfordelingen og farvefordelingen er således.
1. Kuld
Pearl Saphir 0,2
Saphir 2,1
2. Kuld
Pearl Agouti 1,1
Pearl Saphir 1,0
Agouti 3,0
Saphir 3,0
Og så nogen blandet billeder.
1. Kuld
Pearl Saphir 0,2
Saphir 2,1
2. Kuld
Pearl Agouti 1,1
Pearl Saphir 1,0
Agouti 3,0
Saphir 3,0
Og så nogen blandet billeder.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.