Invitation til Hamstertræf
Der er afbud fra Brit.
Det betyder, at jeg har 2 pladser i min bil (ikke at Brit fylder for 2, tværtom) men der har hele tiden været 1 plads.
Altså 2 pladser og bilen kører fra Østerbro og så til Norvest for at hente Kenneth og så til Svebølle. Så man kan blive hentet op på den strækning.
Send pb for interesse.
Benjamin 10 Ørkenrotter, 5 Guldhamstere, 1 Shelte
Marsvin 1,0 Chokolade/gylden/hvid Satinbærer
Jeanne kage, kaffe, te, sodavand på foreningens vegne,
1 hamster, 1 bur, 1 akvarie
Kwo/Kenneth guldhamstere og kinesiske dværghamstere
Sabkoch/Käthe
Lykke ca 6 guldhamsterunger og Wodent Wheels
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
ZannDra og mand 1 lille og 1 stort akvarium
Ringling/Lotte og Ida
Darkangel og forlovede 6 guldhamsterunger
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Lotte, Ida, Signe, Mette, Louise hentes på Svebølle
Det betyder, at jeg har 2 pladser i min bil (ikke at Brit fylder for 2, tværtom) men der har hele tiden været 1 plads.
Altså 2 pladser og bilen kører fra Østerbro og så til Norvest for at hente Kenneth og så til Svebølle. Så man kan blive hentet op på den strækning.
Send pb for interesse.
Sabkoch/Käthe
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
Ringling/Lotte og Ida
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Lotte, Ida, Signe, Mette, Louise hentes på Svebølle
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Hvis du nu ikke kan komme kan du jo lige gå ind på min hjemmeside og snuppe mit nr. som står på forsiden og så kan du jo lige give besked på lørdag hvis du skulle blive forhindret.Desiree skrev:Øh, ja.
Nu vil jeg nødigt male fanden på væggen...
Men jeg så de måske lovede storm på lørdag. Hvis det stormer tør jeg ikke køre, min bil hopper allerede hen af vejen og det er trods alt 2,5 time hver vej... Så jeg håber det ikke stormer.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
hvis du tager toget fra København hovedbanegård imod Kalundborg så hopper du bare af på Svebølle station som kommer lige før kalundborg.Ringling skrev:Jeg kan ikke helt overskue hvordan vi kommer til svebølle :lol:
Fra København mod Svebølle skal man skifte i Holbæk og så køre i bus 1 time mod Kalundborg til svebølle??
Tror ikke at vi er på stationen alligevel kl 13.07, jeg må have set forkert.. :?
Så du kan godt køre med tog fra København og direkte til svebølle station for det har jeg gjort før når jeg har været i Tivoli.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
Ja men da jeg kiggede på rejseplanen synes jeg slet ikke at der gik et tog direkte!Benjamin skrev:hvis du tager toget fra København hovedbanegård imod Kalundborg så hopper du bare af på Svebølle station som kommer lige før kalundborg.Ringling skrev:Jeg kan ikke helt overskue hvordan vi kommer til svebølle :lol:
Fra København mod Svebølle skal man skifte i Holbæk og så køre i bus 1 time mod Kalundborg til svebølle??
Tror ikke at vi er på stationen alligevel kl 13.07, jeg må have set forkert.. :?
Så du kan godt køre med tog fra København og direkte til svebølle station for det har jeg gjort før når jeg har været i Tivoli.
Men det er ligemeget nu, jeg og min søster har fået plads i bilen hos Käthe, så det
er bare super :D
Okay men her er rejsetiderne aligevel til dem som skal med toget, her kan man se togtiderne og ruten på kort osv.
Afgang Kbh. H - 10.34 - RE 2537 til Holbæk St.
Ankomst Holbæk St. - 11.32
Afgang Holbæk St. - 11.41 - Bus TB 2537 mod Kalundborg til Svebølle
Ankomst Svebølle St. - 12.45
Afgang Kbh. H - 10.34 - RE 2537 til Holbæk St.
Ankomst Holbæk St. - 11.32
Afgang Holbæk St. - 11.41 - Bus TB 2537 mod Kalundborg til Svebølle
Ankomst Svebølle St. - 12.45
Ja det er så 12.45 på Svebølle station.
Det kan man desværre ikke, da der er sporarbejde mellem Holbæk og Kalundborg. Vi skal enten stå af ved Holbæk og tage bus T 1 der standser alle stederne (så er vi ved Svebølle 12.45), eller stå af i Vipperød og tage hurtigbus T 2 der kun standser i Jyderup (stationen før Svebølle) undervejs (så er vi ved Jyderup 12.13).Benjamin skrev:hvis du tager toget fra København hovedbanegård imod Kalundborg så hopper du bare af på Svebølle station som kommer lige før kalundborg.Ringling skrev:Jeg kan ikke helt overskue hvordan vi kommer til svebølle :lol:
Mange hilsner fra Louise ;D
Sabkoch/Käthe
Meddie/Mette
Lul/Louise 1 guldhamster
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
Ringling/Lotte og Ida
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Signe, Mette, Louise hentes på Svebølle 12.45
Sabkoch/Käthe
Meddie/Mette
Lul/Louise 1 guldhamster
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
Ringling/Lotte og Ida
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Signe, Mette, Louise hentes på Svebølle 12.45
Okay det er så ret uheldigt at der er sporarbejde, men er du sikker på at det tog i kan komme til jyderup med ikke også kører til svebølle?Lul skrev:Det kan man desværre ikke, da der er sporarbejde mellem Holbæk og Kalundborg. Vi skal enten stå af ved Holbæk og tage bus T 1 der standser alle stederne (så er vi ved Svebølle 12.45), eller stå af i Vipperød og tage hurtigbus T 2 der kun standser i Jyderup (stationen før Svebølle) undervejs (så er vi ved Jyderup 12.13).Benjamin skrev:hvis du tager toget fra København hovedbanegård imod Kalundborg så hopper du bare af på Svebølle station som kommer lige før kalundborg.Ringling skrev:Jeg kan ikke helt overskue hvordan vi kommer til svebølle :lol:
det er jeg nemlig ret sikker på at det gør da Jyderup og Svebølle station kun er små togstationer hvor der som regl kun kører tog mellem københavn og kalundborg så vidt jeg nu lige ved.
Men ellers kan i bare komme til Jyderup det ligger ikke særligt langt fra svebølle så skal vi nok finde ud af at hente jer der.