Invitation til Hamstertræf
Man kan ikke komme med tog til Jyderup station :) Der går kun et tog til Holbæk, og derefter en bus videre i stedet for toget.Benjamin skrev:Okay det er så ret uheldigt at der er sporarbejde, men er du sikker på at det tog i kan komme til jyderup med ikke også kører til svebølle?Lul skrev:Det kan man desværre ikke, da der er sporarbejde mellem Holbæk og Kalundborg. Vi skal enten stå af ved Holbæk og tage bus T 1 der standser alle stederne (så er vi ved Svebølle 12.45), eller stå af i Vipperød og tage hurtigbus T 2 der kun standser i Jyderup (stationen før Svebølle) undervejs (så er vi ved Jyderup 12.13).Benjamin skrev: hvis du tager toget fra København hovedbanegård imod Kalundborg så hopper du bare af på Svebølle station som kommer lige før kalundborg.
Så du kan godt køre med tog fra København og direkte til svebølle station for det har jeg gjort før når jeg har været i Tivoli.
det er jeg nemlig ret sikker på at det gør da Jyderup og Svebølle station kun er små togstationer hvor der som regl kun kører tog mellem københavn og kalundborg så vidt jeg nu lige ved.
Men ellers kan i bare komme til Jyderup det ligger ikke særligt langt fra svebølle så skal vi nok finde ud af at hente jer der.
Det ville være nemmest for os at tage toget, og derefter tage hurtigbus T 2 der er fremme i Jyderup 12.13 :)
Mange hilsner fra Louise ;D
Normalt kan man godt tage toget direkte fra københavn hovedbanegård og direkte til svebølle i et stræk men det er da ret uheldigt at de lige skal ordne skinnerne i denne weekend.Lul skrev:Man kan ikke komme med tog til Jyderup station :) Der går kun et tog til Holbæk, og derefter en bus videre i stedet for toget.Benjamin skrev:Okay det er så ret uheldigt at der er sporarbejde, men er du sikker på at det tog i kan komme til jyderup med ikke også kører til svebølle?Lul skrev: Det kan man desværre ikke, da der er sporarbejde mellem Holbæk og Kalundborg. Vi skal enten stå af ved Holbæk og tage bus T 1 der standser alle stederne (så er vi ved Svebølle 12.45), eller stå af i Vipperød og tage hurtigbus T 2 der kun standser i Jyderup (stationen før Svebølle) undervejs (så er vi ved Jyderup 12.13).
det er jeg nemlig ret sikker på at det gør da Jyderup og Svebølle station kun er små togstationer hvor der som regl kun kører tog mellem københavn og kalundborg så vidt jeg nu lige ved.
Men ellers kan i bare komme til Jyderup det ligger ikke særligt langt fra svebølle så skal vi nok finde ud af at hente jer der.
Det ville være nemmest for os at tage toget, og derefter tage hurtigbus T 2 der er fremme i Jyderup 12.13 :)
Nå men hvis i bare finder til jyderup så skal jeg lige prøve at ordne noget afhentning i jyderup så i ikke skal med endnu en bus.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Benjamin 10 Ørkenrotter, 5 Guldhamstere, 1 Shelte
Marsvin 1,0 Chokolade/gylden/hvid Satinbærer
Jeanne kage, kaffe, te, sodavand på foreningens vegne,
1 hamster, 1 bur, 1 akvarie
Kwo/Kenneth guldhamstere og kinesiske dværghamstere
Sabkoch/Käthe
Lykke ca 2 guldhamsterunger og Wodent Wheels
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
ZannDra og mand 1 lille og 1 stort akvarium
Ringling/Lotte og Ida
Darkangel og forlovede 2 guldhamsterunger
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Lotte, Ida, Signe, Mette, Louise hentes på Svebølle
Sabkoch/Käthe
Meddie/Mette
Lul/Louise
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
Ringling/Lotte og Ida
Darkangel og forlovede 2 guldhamsterunger
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Lotte, Ida, Signe, Mette, Louise hentes på Svebølle
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Käthe skulle Ida og Lotte ikke køre med jer?
der er jo alt det der jernbane arbejde så hvis de skal med toget vil jeg gerne vide om den ender i Jyderup eller på Svebølle eller ej.
der er jo alt det der jernbane arbejde så hvis de skal med toget vil jeg gerne vide om den ender i Jyderup eller på Svebølle eller ej.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
Jo de skal de da, det må være fordi jeg har kopierer den forkerte, her er den korrekte
Benjamin 10 Ørkenrotter, 5 Guldhamstere, 1 Shelte
Sabkoch/Käthe
Meddie/Mette
Lul/Louise 1 guldhamster
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
Ringling/Lotte og Ida
Darkangel og forlovede 6 guldhamsterunger
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Signe, Mette, Louise hentes af Jeanne på Jyderup station kl. 12.13
Sabkoch/Käthe
Meddie/Mette
Lul/Louise 1 guldhamster
Desiree
Siri
Liv og mor
Signe
Ringling/Lotte og Ida
Darkangel og forlovede 6 guldhamsterunger
Emily
Solva
Lisette kage
Anni Olsen
Signe, Mette, Louise hentes af Jeanne på Jyderup station kl. 12.13
Jo tak Benjamin, vi skal nok komme og "vælte" huset og alle burene :lol:
Så bliver i godt nok også sat til at samle det hele op igen og indfange alle de hamstere der slipper ud under vejs.sabkoch skrev:Jo tak Benjamin, vi skal nok komme og "vælte" huset og alle burene :lol:
ork det klarer vi, da vi var på dommerkursus, slap nogle af de svenske hamstere ud af burene og det endte i, at Kenneth og (jeg) måtte skrue et klædeskab ned for at få kalorius ud og den anden gemte sig bag fryseren, som også måtte hives ud. Så vi er i træning, i hvert tilfælde hvad angår svenske hamstere.