Robo-babyer! - Update m. billede!
Her er mor og far: Aika og Apollon.
Aika har travlt med at samle toiletpapir til reden og Apollon tager lige en pause fra kone og børn i sit hjul. :D
Aika har travlt med at samle toiletpapir til reden og Apollon tager lige en pause fra kone og børn i sit hjul. :D
- Vedhæftede filer
-
- Her bor den lille familie. Reden er i den gul/grønne boble for enden af burene.
- IMG_0254~1.JPG (168.47 KiB) Vist 4098 gange
-
- Polle i hjulet.
- IMG_0249~1.JPG (185.47 KiB) Vist 4098 gange
-
- Polle træner...
- IMG_0250~1.JPG (179.68 KiB) Vist 4098 gange
-
- Samle, samle....
- IMG_0242~1.JPG (131.99 KiB) Vist 4098 gange
-
- Aika finder det nye sengetøj...
- IMG_0245~1.JPG (190.76 KiB) Vist 4098 gange
Tak. :D Ja og det hele bliver brugt flittigt.Spot skrev:Tillykke med dem
Sikke et legeland de har!!
Jeg har dog måttet sætte Apollon over i et andet bur. Aika havde forladt ham og taget ungerne med til en ny rede ovre bag den hængende klokke i det bagerste bur. :roll:
Han så virkelig så trist og forladt ud, som han sad der helt alene i reden. Jeg fik helt undt af ham, det lille pus. Jeg flyttede ham fordi Aika ikke vil have ham i nærheden og jeg vil ikke risikere, at de kommer op at slås.
-
de er ikke af samme farveHamsterMiaah skrev:Hvor er de dog nuser
jeg vil også ha' et kuld... ;D
Men siden begge forældre er af samme farve, kan ungerne så kun blive den farve? :p
polle er husky og aika er agouti
umiddelbart burde der kunne komme begge farver
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
nåårh, jeg er vist ikke helt vågen endnu :oops:burrus skrev:de er ikke af samme farveHamsterMiaah skrev:Hvor er de dog nuser
Men siden begge forældre er af samme farve, kan ungerne så kun blive den farve? :p
Måske er det heller ikke helt let at se på billederne. :lol:HamsterMiaah skrev:nåårh, jeg er vist ikke helt vågen endnu :oops:burrus skrev:de er ikke af samme farveHamsterMiaah skrev:Hvor er de dog nuser