og nåårh ja hvad er forskellen på vinterhvid og cambells egentlig når man tænker på personlig hed eller som kæledyr??

Hvis du går ind på hjemmesiden under den kommende udstilling, og henter standarden på campbells, så er der billeder af farverne.liv skrev:altså jeg kunne godt tænke mig at se billeder af cambells farver. ikke fordi jeg skal have nogen men mere fordi jeg er nysgerrig. så har du nogen cambells eller billeder hvor du ved hvad farve de er så sæt dem ind![]()
og nåårh ja hvad er forskellen på vinterhvid og cambells egentlig når man tænker på personlig hed eller som kæledyr??
nåårh jakwo skrev:Hvis du går ind på hjemmesiden under den kommende udstilling, og henter standarden på campbells, så er der billeder af farverne.liv skrev:altså jeg kunne godt tænke mig at se billeder af cambells farver. ikke fordi jeg skal have nogen men mere fordi jeg er nysgerrig. så har du nogen cambells eller billeder hvor du ved hvad farve de er så sæt dem ind![]()
Det er nok, fordi der ikke findes så mange Campbells i Danmark.liv skrev:men jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se billeder da der IKKE er billeder af alle farver! fx den der moscow (hvis det er en farve)
Jeg tror ikke den findes ret mange andre steder end hos hende der "opdagede" genet, Linda Price. Der står lidt om det her:liv skrev:men jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se billeder da der IKKE er billeder af alle farver! fx den der moscow (hvis det er en farve)
tak! nu fik jeg vandret lidt rundt på hendes hjemmeside så nu kender jeg farverne! hvilke farver har du kenneth?kwo skrev:Jeg tror ikke den findes ret mange andre steder end hos hende der "opdagede" genet, Linda Price. Der står lidt om det her:liv skrev:men jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se billeder da der IKKE er billeder af alle farver! fx den der moscow (hvis det er en farve)
http://www.geocities.com/aaahamsters/Mo ... rview.html
Jeg har lavet et indlæg i denne tråd med hvilke gener jeg har:liv skrev:hvilke farver har du kenneth?
takkwo skrev:Jeg har lavet et indlæg i denne tråd med hvilke gener jeg har:liv skrev:hvilke farver har du kenneth?
http://www.hamsterland.dk/forum/viewtop ... 4376#84376
de kan jo så kombineres efter behov.