Guld unger :D Hvor mange?
Guld unger :D Hvor mange?
Hej alle !
Endelig skete det, mit første og hendes første kuld er på vej til verden inden for små 1-2 døgn tid . Hun er sat til cirka at skulle føde imorgen nat vil jeg tro ! Bliver utrolig spændende der er lige gjort rent, en masse redde matriale og helt rent bur så nu kan de bare komme .
Hvor mange tror i der kommer? Mobilen er ikke den bedste og hun ville ikke stå stille længe nok hehe
Endelig skete det, mit første og hendes første kuld er på vej til verden inden for små 1-2 døgn tid . Hun er sat til cirka at skulle føde imorgen nat vil jeg tro ! Bliver utrolig spændende der er lige gjort rent, en masse redde matriale og helt rent bur så nu kan de bare komme .
Hvor mange tror i der kommer? Mobilen er ikke den bedste og hun ville ikke stå stille længe nok hehe
- Vedhæftede filer
-
- DSC00017.JPG (31.98 KiB) Vist 6417 gange
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
-
malthesmor
-
malthesmor
Ja han er bare en vidunderlig bette en .. Kommer nok bare til at skulle bruge hjælp til at bedømme farver, det jeg ikke så god til hehemalthesmor skrev:Nåh hvor er han fin, blir helt sikkert nogen skønne unger, jeg har en Dove hun som hedder Bodil, hun ligner ham på en prik(altså bare uden vedhæng)
Men når man kigger lidt på stamtavlerne og så kun lige tage farmor, farfar, morfar, mormor med og selvfølgelig deres forældre er der:
Sølvsort
Hvidbåndet chokolade
Sølvzobel
Dominant spot sort satin
Hvidbåndet sort-gul
Offwhite satin
Hvidbåndet silverdove satin
Dove tortie
Hvidbåndet sølvsort satin
Dominant spot creme
Så det skal nok blive spændende
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
-
malthesmor
Ja det blir sikkert et godt blandet kuld farve mæssigt :D , er sikker på at du kan få alt den hjælp du behøver herinde, her er såå mange kloge menneskerRubin skrev:Ja han er bare en vidunderlig bette en .. Kommer nok bare til at skulle bruge hjælp til at bedømme farver, det jeg ikke så god til hehemalthesmor skrev:Nåh hvor er han fin, blir helt sikkert nogen skønne unger, jeg har en Dove hun som hedder Bodil, hun ligner ham på en prik(altså bare uden vedhæng)
Men når man kigger lidt på stamtavlerne og så kun lige tage farmor, farfar, morfar, mormor med og selvfølgelig deres forældre er der:
Sølvsort
Hvidbåndet chokolade
Sølvzobel
Dominant spot sort satin
Hvidbåndet sort-gul
Offwhite satin
Dove tortie
Dominant spot creme
Så det skal nok blive spændende
Helt sikkert ! Der bliver sikkert intet problem i at få hjælp, det bare med at få nogle rigtige gode billeder der tydeligt viser deres farvemalthesmor skrev:Ja det blir sikkert et godt blandet kuld farve mæssigt :D , er sikker på at du kan få alt den hjælp du behøver herinde, her er såå mange kloge menneskerRubin skrev:Ja han er bare en vidunderlig bette en .. Kommer nok bare til at skulle bruge hjælp til at bedømme farver, det jeg ikke så god til hehemalthesmor skrev:Nåh hvor er han fin, blir helt sikkert nogen skønne unger, jeg har en Dove hun som hedder Bodil, hun ligner ham på en prik(altså bare uden vedhæng)
Sølvsort
Hvidbåndet chokolade
Sølvzobel
Dominant spot sort satin
Hvidbåndet sort-gul
Offwhite satin
Dove tortie
Dominant spot creme
Så det skal nok blive spændende, jeg er ikke selv en af dem, er også et fjols til farver, så du er ikke alene he he
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
-
AnetteFrost
gætter på 11
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk