Hamstertræf??
Hamstertræf??
ville lige høre? hvordan er det med hamster træf og sådan? overvejer lidt af lave sådan en hygge hamster dag hjemme hos mig? men ville lige høre hvordan er det hænger sammen de der træf? hvis i forstår hva jeg mener? :D
Re: Hamstertræf??
Hamstertræf holder foreningen 2 gange om året hjemme hos et medlem af foreningen.S-C-J skrev:ville lige høre? hvordan er det med hamster træf og sådan? overvejer lidt af lave sådan en hygge hamster dag hjemme hos mig? men ville lige høre hvordan er det hænger sammen de der træf? hvis i forstår hva jeg mener? :D
Vil du lave et privat arrangeret træf er du velkommen til det men du må ikke reklamere med det på forum, det skal også ske privat.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

må og må vi har bare tradition for at holde dem 2 gange om året 1 gang på jylland og 1 gang på sjælland om året.S-C-J skrev:okay.. hvorfor må de kune være 2 gange om året?
og jeg må ikke lave en tråd hvor jeg spørger om folk har lyst til en jule hygge dag ?? eller hvad?:D

Du kan jo læse reglerne for brugen af forum her: http://hamsterland.dk/forum/viewtopic.p ... highlight= selvom at du kalder dit arangement for jylehygge er det jo i princippet næsten det samme så jeg tror du må holde det på pb.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Så vidt jeg har forstået det, må du godt nævne det i en tråd, men ikke skrive at du holder hamsterhygge den og den dag.
Hvis du spørger, om der er nogen, der har interesse herinde, kan vi selv svare på din pb. og så finder vi ud af det ad den vej. Nu har du jo i hvert fald givet udtryk for at du kunne tænke dig sådan en hyggedag, så jeg foreslår at vi der læser denne tråd, lige skriver til dig over pb.
Hvis du spørger, om der er nogen, der har interesse herinde, kan vi selv svare på din pb. og så finder vi ud af det ad den vej. Nu har du jo i hvert fald givet udtryk for at du kunne tænke dig sådan en hyggedag, så jeg foreslår at vi der læser denne tråd, lige skriver til dig over pb.

Vi har lavet denne regel, fordi der en overgang var flere der nævnte at de ville afholde lignende små træf rundt omkring, træf som ikke rigtigt blev til noget. Og samtidig dukkede der meget få op til de officielle træf.
Det må være i alles interesse at der afholdes lidt færre træf, der til gengæld er godt besøgte, frem for små træf med 3-4 personer til stede. På disse små træf vil man jo typisk bare møde dem der bor i nærheden og som man allerede kender i forvejen. Ideen er jo netop at møde nye mennesker.
Vi så gerne at de 2 træf om året blev til 4 i stedet, og det er der måske også ved at være basis for nu. Men som nævnt har det været lidt sløjt med fremmødet tidligere, selv med 2 om året.
Men for at svare på det andet spørgsmål, så har sidste træf jo været på Sjælland så det er netop Jylland næste gang. Og der er vel ikke noget i vejen for at lave det tidligt på året, så der måske kan nå flere end hidtil.
Det må være i alles interesse at der afholdes lidt færre træf, der til gengæld er godt besøgte, frem for små træf med 3-4 personer til stede. På disse små træf vil man jo typisk bare møde dem der bor i nærheden og som man allerede kender i forvejen. Ideen er jo netop at møde nye mennesker.
Vi så gerne at de 2 træf om året blev til 4 i stedet, og det er der måske også ved at være basis for nu. Men som nævnt har det været lidt sløjt med fremmødet tidligere, selv med 2 om året.
Men for at svare på det andet spørgsmål, så har sidste træf jo været på Sjælland så det er netop Jylland næste gang. Og der er vel ikke noget i vejen for at lave det tidligt på året, så der måske kan nå flere end hidtil.
Kenneth Worm
Som jeg ser det må du ikke lave en tråd om hyggedag/julehygge eller hvad du kalder det. Jeg synes også det er lidt irriterende at det skal være på pb, det er fordi man kun kan skrive til én af gangen. Men jeg forstår udemærket reglen fra foreningens side og skal ikke brokke mig over det. Så du må jo bare igang med at skrive rundt til folk. 
Er der en bestemt måned der er til tænkt næste træf? Og udstilling? For ved godt i ikke kan sige datoer endnu.

Er der en bestemt måned der er til tænkt næste træf? Og udstilling? For ved godt i ikke kan sige datoer endnu.
Vi har bestyrelsesmøde på mandag, og der vil vi snakke om næste træf.AnnaR skrev: Er der en bestemt måned der er til tænkt næste træf? Og udstilling? For ved godt i ikke kan sige datoer endnu.
Og mandagen efter mødes udstillingsudvalget og snakker om den sidste udstilling og den næste.
Kenneth Worm