Ny reol

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
AnnaR

Ny reol

Indlæg af AnnaR » 9. dec 2008 20:28

Så er den nye reol kommet op og stå. Endte med at selv at skrære den til i højden.
Honey står øverst i det store bur og Hannibal bor neden under. Til højre for ham skal jeg så have baby burene når de bliver 4 uger. Eller som min kæreste sagde, hvis vi beholder en af ungerne.  :lol:
Der er plads til 4 styks 80x40x40 på hylderne under Honey, hvis man altså lige flytter hylderne lidt. Der er beregnet ca 15 cm luft over akvarierne på hylderne. Ellers kan der stå 6 i alt, hvis honey flytter i et mindre.

Lige om snart skal jeg have ryddet op i alle tingene. Har købt nogle flere kasser idag i ikea. Der er derfor det hele ser lidt roddet ud.
I den gule spand har jeg spåner, da jeg ikke synes det er så pænt og praktisk med poser. Og så kan jeg have mit lager oppe på loftet. Jeg fik den gratis i maxi zoo, men da jeg sprugte efter flere idag fik jeg af vide de kostede 100 kr!  :x

Billede
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 9. dec 2008 20:33

det ser da bare super nice ud...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 9. dec 2008 20:38

Glemte lige at sige. Det gode er at kæresten ikke længere kan sige, hvor skal buret stå?  :lol:  På ingen tid har jeg plads til 5 bure mere! Muhahaha!

liv

Indlæg af liv » 9. dec 2008 20:39

smukt!! og så med hannibals roset :D  :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. dec 2008 20:44

ja, det var jo også en mulighed!  :D

Sikke et kup med spanden - jeg kiggede også på dem på et tidspunkt, men var for nærig...

Det er også nogle flotte navneskilte, du har på akvarierne!

Lisette

Indlæg af Lisette » 9. dec 2008 20:57

Det ser da bare rigtig fint ud :D Ej nu kan du jo bare få flere hamster :wink:
Hvad med en skøn lille zobel unge :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 9. dec 2008 21:18

super flot lavet :D DEjligt stort bur på toppen!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 9. dec 2008 22:40

Lykke skrev:Sikke et kup med spanden - jeg kiggede også på dem på et tidspunkt, men var for nærig...

Det er også nogle flotte navneskilte, du har på akvarierne!
Ja, nu da jeg ved de koster 100 kr, så var det da et kup. Har haft den længe og havde kigget på dem i lang tid, og så en dag havde måske 70 stående stablet og jeg spurgte hvad de kostede og han sagde ingenting. Skulle have spurgt om jeg måttetage to.  :(  Havde overvejet at købe en kæmpepose hundemad og få en spand med gratis, og så aflevere hundemaden tilbage uden spanden, men ved ikke om det kan lade sig gøre.
Mette: De ville være total gode til alt dit korn og blandinger.

Mht navneskiltene var det bare ærgeligt at vi ikke har en farve printer. Hvis der kommer nogle på besøg om dagen, sover hamsen jo, så er et billed jo godt.

Nu har jeg også fået ryddet op i alt tilbehøret. Og jeg har blandet ca 7 kg af min egen foder blanding, dog med største delen af Lykkes/mettes blanding. Det er bare så fedt at have dem og det hele samlet, i stedet for det ligger ud over hele lejligheden.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 9. dec 2008 23:09

Super flot du har fået plaseret hamster boligerne, jeg vil også gerne finde på noget så jeg kan få alle hamsterne samlet i et rum,nu står de spredt i hele lejligheden. :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 10. dec 2008 09:06

Faktisk gik jeg bort fra de spande fordi dem jeg så ikke lukkede særligt godt til - og hvis jeg så var så uheldig at få kryb, ja så ville det pludselig være alle vegne...   :(

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 10. dec 2008 09:24

Lykke skrev:Faktisk gik jeg bort fra de spande fordi dem jeg så ikke lukkede særligt godt til - og hvis jeg så var så uheldig at få kryb, ja så ville det pludselig være alle vegne...   :(
Denne her lukker lige så tæt som en spand maling, det er samme slags lukning. Det er også derfor jeg nu har blandet alt mit foder og puttet i lukkede poser.

Meddie

Indlæg af Meddie » 10. dec 2008 12:47

ser godt ud :D
~ Mvh. Mette og Clean

Låst