Det er til guldhamster og en af dem med unger en gang imellem !
STORT nok ??????
-
laurashamster
STORT nok ??????
Er er terrarie på L: 50 B:30 H: 40

Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Efter min mening er det stort nok.
Jeg har bure på 50 x 36 x 34 i føb modellen og det er den størrelse mange bruger
Jeg har bure på 50 x 36 x 34 i føb modellen og det er den størrelse mange bruger
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

ville ikke holde hunner med unger i det bure, men ellers kan det godt indrettes fint til en guldhamster...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
jeg vil mene det er fint til at gå i 
Pia B
Jeg synes også det er for småt. Den kan selvfølgelig sagtens bo i det, men det er svært at få plads til hjul, hus og stadig have plads til andre aktiviteter til hamsteren. Så hvis hamsteren skal kunne "more" sig, er det bedst med et større bur.
Det kommer så også an på om du har den ude at løbe frit på gulvet i flere timer om dagen eller om du har den ude i hænder i 15 minutter hver dag.
Jeg synes, der er stor forskel på et bur, der er 50*30 og på et der er 53*38.
Det kommer så også an på om du har den ude at løbe frit på gulvet i flere timer om dagen eller om du har den ude i hænder i 15 minutter hver dag.
Jeg synes, der er stor forskel på et bur, der er 50*30 og på et der er 53*38.
-
laurashamster
Til all jer der har svaret:
Se her :o
Hvad med et bur til min (hun) guldhamster + en gang imellem unger: 80*40*40
Og til min (han) guldhamster 50*30*40 + hylder

Hvad med et bur til min (hun) guldhamster + en gang imellem unger: 80*40*40
Og til min (han) guldhamster 50*30*40 + hylder
Hilsen Laura
Himmelbjerget:
Himmelbjerget:
-
liv
-
laurashamster
-
laurashamster