Mamma Mia´s Kuld A, nye billeder FRE 26/12

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
AnnaR

Indlæg af AnnaR » 17. dec 2008 18:15

liv skrev:Nååååååååårh!!!!!!!!!!!!! :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love: billeder
Jeg tager billeder igen i aften når jeg har dem ude.

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 18. dec 2008 23:12

Så er der friske billeder fra idag. Der var ikke nogen af dem der gad åbne deres øjne igår da jeg ville tage billed af det.

Der er fuld gang i dem. Nogle af dem har prøvet at løbe i hjulet og jeg har for lidt siden set den første drikke af vandflasken. Så alt går godt med dem. De vejer nu ca 15-19 gram hver. Nogle er lidt større end andre.

DE ER DA IKKE TIL AT STÅ FOR! ER DER IKKE EN DERUDE DER VIL HAVE EN LILLE BEBS????

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 18. dec 2008 23:30

Skal vi bytte :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 19. dec 2008 09:26

Jeg er bare helt vild med de unger! de er super dejlige <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 23. dec 2008 02:14

Her går det bare skønt med alle ungerne. De vejer nu i mellem 28-34 gram. Når jeg har dem oppe er de alle utroligt rolige, og sidder stille i mine hænder, og er nysgerrige. De spiser alle sammen solsikkekerner fra mig!  :D Så tamme er de og de er kun 20 dage gamle!
Mette var på et kort visit hos mig i søndags og spurgte om honey ikke slyngede ungerne rundt i hjulet når hun løb. Men honey har aldrig været den store løber og tror slet ikke hun har kræfterne til det for øjeblikket. Men nu i dag er de blevet så store at de bare slynger hinanden rundt i hjulet, så hjulet måtte væk.  :(
Ind kom noget nyt legetøj og en to tre sad honey på hoved oppe under net låget, og der altså 45-50 cem ned! Og ud røg det igen.  :roll:
Nu tror jeg at jeg har fundet noget legetøj som der ikke er nogen der kan komme til skade på.

Nye billeder kommer imorgen.

Ps. Wee! To unger er reserveret og en tredje på vej.

Ringling

Indlæg af Ringling » 23. dec 2008 15:41

Det lyder da super hyggeligt!!
Ærgeligt med hjulet...mine beholdt deres, men det gik heller ikke så vildt for sig  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 26. dec 2008 01:12

Så er der nye billeder. Hvis man har et bud om hårlængde må man gerne sige til. Jeg synes det er svært at se.

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 01:23

jeg synes alle dem du har skrevet måske langhåret ser rigtigt ud og så de andre . hende angelica har godt nok nået af en pels af en hun!! den passer til pia hihi

burrus

Indlæg af burrus » 26. dec 2008 07:26

liv skrev:hende angelica har godt nok nået af en pels af en hun!! den passer til pia hihi
mig?  :lol:  
hehe godt jeg ikke er på hamsterindkøb lige for tiden - der er altså alt formange dejlige unger på vej og i verden lige pt :lol:  jeg ville ende med ALT for mange hvis jeg ksu have nogle lige pt...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 26. dec 2008 10:51

Angelica og Armando ser klart langhårede ud, men jeg synes ikke Alfredo ser langhåret ud? Der er flere af pigerne som har lidt pjusket pels - måske er de også langhårede? (pigerne har jo kortere pels end drengene selvom de er langhårede)

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 13:45

burrus skrev:
liv skrev:hende angelica har godt nok nået af en pels af en hun!! den passer til pia hihi
mig?  :lol:  
hehe godt jeg ikke er på hamsterindkøb lige for tiden - der er altså alt formange dejlige unger på vej og i verden lige pt :lol:  jeg ville ende med ALT for mange hvis jeg ksu have nogle lige pt...
ja du elsker langhårede og hun ser da ligeså langhåret ud som dine egne unger var :wink: lige en for dg

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 13:49

ja der er mange kuld sidder også bare og savler foran skærmen og har lyst til at skrive jeg køber dem alle!! :D  :lol: jeg er vild med breme og off white og sidder da og savler lit foran dem her specielt den korthårede creme han!! :oops:  :oops: men heldigvis er han reserveret!!! :lol:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 29. dec 2008 19:27

Der er nu to af ungerne der er flyttet hjemmefra.  :( Det er lidt trist men de skal jo flytte. En bliver hentet imorgen og en på lørdag. Så er der stadig fire til salg.

Ungerne er meget store og fine, undtaget en (hende jeg beholder), hun vejer stadig kun 40 gram, mens de andre vejer op mod 52 gram. Hun spiser vist nok og drikker selv. Men er lidt i tvivl om at jeg skal lade pigerne være lidt længere tid sammen med moderen, hvad synes i?

Lykke

Indlæg af Lykke » 29. dec 2008 21:36

AnnaR skrev:Der er nu to af ungerne der er flyttet hjemmefra.  :( Det er lidt trist men de skal jo flytte. En bliver hentet imorgen og en på lørdag. Så er der stadig fire til salg.

Ungerne er meget store og fine, undtaget en (hende jeg beholder), hun vejer stadig kun 40 gram, mens de andre vejer op mod 52 gram. Hun spiser vist nok og drikker selv. Men er lidt i tvivl om at jeg skal lade pigerne være lidt længere tid sammen med moderen, hvad synes i?
Hvis hun ikke opfører sig som om hun er træt af pigerne, kan de sagtens blive hos moren. Til 6-ugers-alderen burde der ikke være problemer mener jeg.
Mine hamstermødre plejer bare at kede sig lidt og lægge sig et andet sted hen end der hvor ungerne ligger for at få lidt fred.
Du kunne jo også bare lade den mindste pige blive - det behøver jo ikke være alle pigerne.

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 29. dec 2008 23:29

Honey virker træt af ungerne. Jeg ser hende oftere sove uden for reden og væk fra ungerne. Men tror jeg tager drengene fra og venter lidt med pigerne...

Besvar