Åh nej!!! Opdatering m. billede.

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 2. jan 2009 21:46

Tak alle sammen. Det hjælper utroligt meget, at I skriver, som I gør. Jeg har haft det så dårligt hele dagen i går. Havde en forfærdelig migræne hele natten til i dag, pga. det med Polle.  :(

Jeg skal nok sætte et billede af flasken ind. Det bliver bare ikke i aften. Er temmelig træt.

Tak igen alle.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 7. jan 2009 20:22

Her kommer et billede af den vandbeholder, jeg har skrevet om på side 1.
Den blå fod er hul indeni. Der havde Polle fået gravet sig ind under.  :(
Vedhæftede filer
667124.jpg
667124.jpg (7.54 KiB) Vist 5054 gange

liv

Indlæg af liv » 7. jan 2009 21:13

Mahonia skrev:Her kommer et billede af den vandbeholder, jeg har skrevet om på side 1.
Den blå fod er hul indeni. Der havde Polle fået gravet sig ind under.  :(
den kender jeg godt!! min kusine skiftede den ud da den HELE tiden veltede!!! :shock:  :shock: stakkels polle forfærdelig død!! :cry:  :cry:  :cry:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 8. jan 2009 10:28

Ja, det var frygteligt.  :(  
Jeg har ellers flere af de flasker og de har været gode til de små indtil nu. Jeg har ikke haft problemer med at de væltede.

Spot

Indlæg af Spot » 8. jan 2009 16:11

Synes det er lidt svært at se, men hvorfor kunne han ikke grave sig ud eller vælte den da han var under den?
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 8. jan 2009 18:44

Spot skrev:Synes det er lidt svært at se, men hvorfor kunne han ikke grave sig ud eller vælte den da han var under den?
Han havde et tykt bundlag i sit bur, netop fordi han skulle have mulighed for at grave. Han har altså godt kunnet grave sig ned under og ind i foden. Jeg vil tro, at han derved har fået den rokket helt ned på selve bur-bunden, så han ikke har haft mulighed for at kunne grave sig under og ud igen. Når der er vand i, er den for tung at vælte for sådan en lille fyr.  :(

Spot

Indlæg af Spot » 11. jan 2009 19:41

årh :/ hvor er det trist
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

CupCake

Indlæg af CupCake » 5. apr 2009 10:37

jeg har øgså sådan en flaske. den har der heller ikke være nogen problemer med. men jeg har en foderskål der passer til, den havde han tippet over sig, eller hvordan han nu kunne gøre det. men han sad hvært fald under den. han havde ikke sadt der lang tid for han løbede i hans hjul og jeg ude og hente mad, og da jeg kom tlbage var han væk. men jeg fik ham ud da jeg kunne høre en lille hamme krasse på noget.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 5. apr 2009 11:53

CupCake skrev:jeg har øgså sådan en flaske. den har der heller ikke være nogen problemer med. men jeg har en foderskål der passer til, den havde han tippet over sig, eller hvordan han nu kunne gøre det. men han sad hvært fald under den. han havde ikke sadt der lang tid for han løbede i hans hjul og jeg ude og hente mad, og da jeg kom tlbage var han væk. men jeg fik ham ud da jeg kunne høre en lille hamme krasse på noget.
Det var godt, han kom ud. Jeg vil råde dig til, at skifte både skål og flaske ud, så det samme ikke sker for dig. Ingen af mine dværghamstere har haft de flasker siden, det skete. De skal ikke sidde derinde under ret længe, før de evt. omkommer.  :(
Jeg løber i hvert fald ikke den risiko igen.

Matt

Indlæg af Matt » 6. apr 2009 16:35

Mahonia skrev:
CupCake skrev:jeg har øgså sådan en flaske. den har der heller ikke være nogen problemer med. men jeg har en foderskål der passer til, den havde han tippet over sig, eller hvordan han nu kunne gøre det. men han sad hvært fald under den. han havde ikke sadt der lang tid for han løbede i hans hjul og jeg ude og hente mad, og da jeg kom tlbage var han væk. men jeg fik ham ud da jeg kunne høre en lille hamme krasse på noget.
Det var godt, han kom ud. Jeg vil råde dig til, at skifte både skål og flaske ud, så det samme ikke sker for dig. Ingen af mine dværghamstere har haft de flasker siden, det skete. De skal ikke sidde derinde under ret længe, før de evt. omkommer.  :(
Jeg løber i hvert fald ikke den risiko igen.
Forstår jeg godt

Besvar