En af vores vinterhvid drenge, Donau's Elijah, har udviklet nogle sår i nakken, og hans duftkirtel er opsvumlet.
Dyrlægen har lavet en skrabetest af sårene, uden nogen resultatet og hans bud var eksem. Duftkirtlen mente han havde en infektion, og gav derfor Baytrill, men dette har ikke hjulpet.
Sårene:
Duftkirtlen:
Beklager at billederne ikke er så gode, men han begyndte at blive rigtig træt af mig, hvilket også er grunden til handskerne på det sidste billede
Jeg mistænker selv om det muligvis kan være et tilfælde af duftkirtelcancer, men vil gerne hører jer andres tanker.
Cancer?
det i nakken har jeg ikke bud på om det er cancer - for jeg har ikke lige set den form for "sår" selv...
men duftkirtlen kunne meget vel ligne forstadiet til duftkirtelcancer - i hvert fald de to tilfælde jeg personligt har set lignede meget det...
om sårene på ryggen så har forbindelse dertil - det er jo ikke utænkeligt...
men duftkirtlen kunne meget vel ligne forstadiet til duftkirtelcancer - i hvert fald de to tilfælde jeg personligt har set lignede meget det...
om sårene på ryggen så har forbindelse dertil - det er jo ikke utænkeligt...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk