Tog lige lidt nye billeder af de 4 yngste kinesere - de har udviklet sig noget siden sidst
Først smukke My Way's Amsterdam - BEW han. Han er ved at blive en smuk dreng - om lidt mere størrelse, så har jeg ikke mere at brokke mig over på den hams
Så lille søde Heidi - som overhovedet ikke havde tid til at sidde stille :lol:
men hvilken lækker profil hun er ved at få!
og hendes hvidfordeling viser tydeligt hvilke linjer hun er ud af :P men sådan er det når der er BEW blandet ind i det - så bliver de lige rigeligt hvide. Jeg synes heldigvis det er smukt :mrgreen:
Sofie var næste hamster i skudlinjen - hun blev taget på sengen så ørerne blev nede. Men hun bliver nu også smukkere dag for dag
hun er mere pænt 50/50 hvid/farve
Til sidst den hjemmeavlede Satomis Rosa Super Star - en lille dejlig dreng. Også taget på sengen, så pelsen er noget nusset :lol: og så er han teenager, så han er lidt et lille svin lige for tiden :lol: (det synes jeg er ret klassisk for teenage-kineserne - de glemmer alt om at være renlige i en måned eller to)
og ja - hans hvidfordeling afslører også BEW i stamtavlen :oops:
Nye billeder af de yngste kinesere
Nye billeder af de yngste kinesere
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-