NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 11. maj 2009 10:02

burrus skrev:NH: der er lang tid til kl 12  :oops:
og var du i dublin var der nu 2 timer i stedet for 1 :P
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 11. maj 2009 13:04

burrus skrev:
ZannDra skrev:NH: Trojansk hest på min pc. Sender links fra min msn og smitter på den måde.
Kan ikk komme af med lortet!  :evil:
skift password på din msn :wink:
Ja det gjorde jeg også og hååååber at det hjælper.

burrus

Indlæg af burrus » 11. maj 2009 18:30

NH: blodmider!!!!  :shock:  :(  opdrætteren af min dejlige lille ørkenrotte dreng FuXi har lige konstateret blodmider hos hendes bror - og hun er nu gået i gang med frontline behandling... FuXi skal gennemrodes for skidtet og han og Faust skal som minimum behandles også..
Hvis vi finder bare EN lille rød satan skal ALLE dyr behandles i hele hytten  :(  
krydser fingre for at vi intet finder på FuXi så det bare er de to drenge som skal behandles "just in case" og buret der skal rengøres...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Wampi

Indlæg af Wampi » 11. maj 2009 19:28

NH: at mangle den eneste kanal man gerne vil se.. hvor blev vores Tv2 kanal pludselig af? ARGHHHH!!!!!!! jeg vil se Rapport X *TUD*
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

burrus

Indlæg af burrus » 12. maj 2009 16:45

NH:
jeg går og frygter det bare er et spørgsmål om alt for kort tid nu med James  :cry:  han var egentlig begyndt at blive lidt tyndpelset i hovedet, men ud af det blå kvikkede han op igen..
Her i går var han ikke til at lokke ud af køjen - han plejer ellers ALTID at komme når jeg kalder  :(  jeg lod ham få fred og ro, da jeg så han bevægede sig derinde - "livstegn"...
I dag VILLE jeg altså have ham ud!  :?  og det fik jeg da også efter lang tid...
det var så dagens shock  :(  han er nu blevet ekstremt tyndpelset fra snuden hen over næseryggen, op mellem ørene og ned i nakken...  :(
han er ved at blive gammel  :(  
han virker også lidt mere "langsom", men mere vagtsom end han plejer :(  

han sku jo blive mindst 10 år - eller leve for evigt helst  :(  ihhh altså :(

møgdag!  :(  som om den kunne blive meget værre :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. maj 2009 17:08

burrus skrev:NH:
jeg går og frygter det bare er et spørgsmål om alt for kort tid nu med James  :cry:  han var egentlig begyndt at blive lidt tyndpelset i hovedet, men ud af det blå kvikkede han op igen..
Her i går var han ikke til at lokke ud af køjen - han plejer ellers ALTID at komme når jeg kalder  :(  jeg lod ham få fred og ro, da jeg så han bevægede sig derinde - "livstegn"...
I dag VILLE jeg altså have ham ud!  :?  og det fik jeg da også efter lang tid...
det var så dagens shock  :(  han er nu blevet ekstremt tyndpelset fra snuden hen over næseryggen, op mellem ørene og ned i nakken...  :(

ikke godt  :kram:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Spot

Indlæg af Spot » 12. maj 2009 19:56

burrus skrev:NH:

En smule pinligt at spørge om (ihvertfald når det er mig!) men hvor gammel er den lille baby?

Mega trøstekram under alle omstændigheder! Kan 'trøste' dig med at den familie ikke har tradition for at dø over længere tid eller hvad man kan sige! De har det godt lige til det sidste :D Men self er der sløve perioder ind i mellem :/
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 12. maj 2009 19:56

:kram:  :kram:

Vimse

Indlæg af Vimse » 12. maj 2009 19:57

NH: Har lyst til cola... -.-
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 12. maj 2009 20:02

Vimse skrev:NH: Har lyst til cola... -.-
og jeg drikker cola  :lol:

Vimse

Indlæg af Vimse » 12. maj 2009 20:15

liv skrev:
:O

Må du godt det på en tirsdag?? snyyd  :lol:
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 12. maj 2009 21:50

Vimse skrev:
liv skrev:
:O

Må du godt det på en tirsdag?? snyyd  :lol:

hhaha :oops:

Desiree

Indlæg af Desiree » 13. maj 2009 02:27

Kan ikke sove... men kender jeg mig selv ret kan jeg SAGTENS sove i morgen når jeg skal op  :lol:
Må hellere prøve igen så.
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 13. maj 2009 05:11

Spot skrev: En smule pinligt at spørge om (ihvertfald når det er mig!) men hvor gammel er den lille baby?
tja han er vel 1 år, 8 måneder og 26 dage - han nærmer sig skrækkeligt hurtigt d 1 år og 9 måneder som spot døde ved  :(
Pia B

Meddie

Indlæg af Meddie » 13. maj 2009 07:14

NH: Geografi hele dagen idag.. Red mig  :roll:
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar