Bi stik

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
tesse-stribe

Bi stik

Indlæg af tesse-stribe » 8. jun 2009 20:19

Er der nogen der har oplevet at en hamster er blevet stukket af en bi ???
Med åbne døre og vinduer, kan der jo let flyve sådan en stikke basse ind i buret..... :roll:

Spot

Indlæg af Spot » 9. jun 2009 07:58

det har jeg ikke oplevet og tror det er meget usandsynligt!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 9. jun 2009 15:18

Spot skrev:det har jeg ikke oplevet og tror det er meget usandsynligt!
Det er jeg da glad for at høre. :lol:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 9. jun 2009 18:37

Skulle der virkelig komme en bi ind til din hamster, er jeg sikker på, den nok skal komme hurtigt væk igen - tænk bare på, hvor hurtigt en hamster reagerer, så snart den hører, man åbner buret ind til den  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 9. jun 2009 19:17

Jeanne skrev:Skulle der virkelig komme en bi ind til din hamster, er jeg sikker på, den nok skal komme hurtigt væk igen - tænk bare på, hvor hurtigt en hamster reagerer, så snart den hører, man åbner buret ind til den  :wink:
Ja , jeg vil da håbe den kan nå at flyve væk, så hamsteren ikke gir sig til at tygge på den og risikerer at blive stukket......  :cry:  Det ville være øv. :?

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 9. jun 2009 21:00

Det tror jeg bestemt ikke, du skal frygte - den skal nok komme væk, så snart hamsteren rør på sig  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 9. jun 2009 21:15

Jeanne skrev:Det tror jeg bestemt ikke, du skal frygte - den skal nok komme væk, så snart hamsteren rør på sig  :wink:
:lol:  Hvor er det dejligt, at ingen har prøvet det - så slipper jeg sg nok også, herligt..... :wink:

Hamster-Nick

Indlæg af Hamster-Nick » 19. jun 2009 16:42

For nogle år siden blev min fætters hamster stukket af en bi og døde desværre  :(  :(

Låst