Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
-
tesse-stribe
Er der nogen der har oplevet at en hamster er blevet stukket af en bi ???
Med åbne døre og vinduer, kan der jo let flyve sådan en stikke basse ind i buret.....
-
Spot
det har jeg ikke oplevet og tror det er meget usandsynligt!
-
tesse-stribe
Spot skrev:det har jeg ikke oplevet og tror det er meget usandsynligt!
Det er jeg da glad for at høre.
-
Jeanne
Skulle der virkelig komme en bi ind til din hamster, er jeg sikker på, den nok skal komme hurtigt væk igen - tænk bare på, hvor hurtigt en hamster reagerer, så snart den hører, man åbner buret ind til den
Mange hilsner fra Jeanne.
-
tesse-stribe
Jeanne skrev:Skulle der virkelig komme en bi ind til din hamster, er jeg sikker på, den nok skal komme hurtigt væk igen - tænk bare på, hvor hurtigt en hamster reagerer, så snart den hører, man åbner buret ind til den
Ja , jeg vil da håbe den kan nå at flyve væk, så hamsteren ikke gir sig til at tygge på den og risikerer at blive stukket......
Det ville være øv.
-
Jeanne
Det tror jeg bestemt ikke, du skal frygte - den skal nok komme væk, så snart hamsteren rør på sig
Mange hilsner fra Jeanne.
-
tesse-stribe
Jeanne skrev:Det tror jeg bestemt ikke, du skal frygte - den skal nok komme væk, så snart hamsteren rør på sig
Hvor er det dejligt, at ingen har prøvet det - så slipper jeg sg nok også, herligt.....
-
Hamster-Nick
For nogle år siden blev min fætters hamster stukket af en bi og døde desværre :( :(