NY. Now Hating
hva nu?Spot skrev:NH: intet fungerer for tiden!

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Great! Min niece har 3 års fødselsdag i morgen og John og jeg var i aften ovre for at aflevere gaven til hende.
Tror I ikk at min bror stiller sig i døren og siger at de heller ikk vil modtage gaver fra os? I øvrigt har de intet at sige til os og det var en beslutning han havde taget (yeah right!).
De er åbenbart alle CHOKEREDE over at jeg ikk besøgte min far da han var indlagt på sygehuset med nyresten - men det er f*ndme SVÆRT at gøre når man først får en sms TRE DAGE SENERE hvor han ER udskrevet og helt rask!
Uanset HVAD jeg gør så er det forkert. Havde jeg besøgt ham, så ville de sikkert brokke sig over at jeg trænger mig på og når ikke jeg gør det, så er jeg et dumt svin!
GRRR!
Tror I ikk at min bror stiller sig i døren og siger at de heller ikk vil modtage gaver fra os? I øvrigt har de intet at sige til os og det var en beslutning han havde taget (yeah right!).
De er åbenbart alle CHOKEREDE over at jeg ikk besøgte min far da han var indlagt på sygehuset med nyresten - men det er f*ndme SVÆRT at gøre når man først får en sms TRE DAGE SENERE hvor han ER udskrevet og helt rask!
Uanset HVAD jeg gør så er det forkert. Havde jeg besøgt ham, så ville de sikkert brokke sig over at jeg trænger mig på og når ikke jeg gør det, så er jeg et dumt svin!
GRRR!

er blevet syg efter endelig at være ovenpå efter 4 ugers hjernerystelseburrus skrev:hva nu?Spot skrev:NH: intet fungerer for tiden!
har sindsyg meget fravær i skolen og mangler at lave en masse rapporter mm.
Coda er lidt sær i øjeblikket og jeg kan ikke finde en hest at ride på!! Super dejligt :evil:
det er et rigtig godt spørgsmål...LUX - part 2 skrev:NH: Jeg overvejer at sige op - men hvad ska jeg så lave??!
studere? :lol:
Pia B
Hehe studere?? Mig??burrus skrev:det er et rigtig godt spørgsmål...LUX - part 2 skrev:NH: Jeg overvejer at sige op - men hvad ska jeg så lave??!
Naaarj... jeg ved heller ik hvad det sku være!
Men jeg har idag brokket mig MEGET til mig chef..
Synes det er direkte pinligt at en SÅ stor virksomhed ikke aktivt tilbyder hjælp til medarbejdere med stress..
Sofie
LUX - part 2 skrev:Hehe studere?? Mig??burrus skrev:det er et rigtig godt spørgsmål...LUX - part 2 skrev:NH: Jeg overvejer at sige op - men hvad ska jeg så lave??!
Naaarj... jeg ved heller ik hvad det sku være!

det tænkte jeg nok :lol: :P
Pia B
-
kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..Thitte skrev:NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Kan skisme ikke leve uden mine ppiller! o:Wampi skrev:kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..Thitte skrev:NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Øhm, hvorfor kan du ikke leve uden xD?Thitte skrev:Kan skisme ikke leve uden mine ppiller! o:Wampi skrev:kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..Thitte skrev:NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
sådan har jeg det også...Thitte skrev:Kan skisme ikke leve uden mine ppiller! o:Wampi skrev:kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..Thitte skrev:NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
jeg blir et hormon-helvede

og for ikke at snakke om alle de panodil jeg ville skulle tage hver 4. uge :shock:
Pia B
Jeg er lige stoppet med min p-ring (hvis i kender sådan en?) har brugt den i flere år da jeg kan bare IKKE kan huske at tage p-piller!burrus skrev:sådan har jeg det også...Thitte skrev:Kan skisme ikke leve uden mine ppiller! o:Wampi skrev: kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..
jeg blir et hormon-helvede:lol:
og for ikke at snakke om alle de panodil jeg ville skulle tage hver 4. uge :shock:

Men jeg har været et rent hormon-helvede pga. den og har nu valgt at stoppe og kan allerede mærke at det er bedre. Hele kroppen bliver jo påvirket når man tager hormonprævention, men man lægger ikke direkte mærke til det fordi det bare bliver en del af ens dagligdag